neděle 20. srpna 2017

JĀSÖN: Pasta Powersmile


Dnes pro vás mám tip na další přírodní pastu na zuby Powersmile značky JĀSÖN, kterou jsem zkoušela už v létě. Firma JĀSÖN byla založena už v roce 1959, takže už má docela dlouhou tradici. Oceňuji to, že se firma úspěšně vyhýbá chemickým ingrediencím a testování na zvířatech, ale naopak se vrací k jednoduchým, bezpečným a efektivním přírodním ingrediencím.
Pasta je klasicky v tubě a samotný obal se mi líbí, ale není na něm pro mě zase až tak nic výjimečného. Tuba je o obsahu 170 g, což je hodně a pasta vám určitě nějaký ten pátek vydrží. Pasta je bílá a docela hustá a musím říct, že se z tuby hezky vytlačuje a na kartáček stačí nanést opravdu jen trošku, protože dost pění. Pasta neobsahuje fluoridy, umělá sladila ani ochucovadla! Má přirozeně bělit zuby, bez toho aniž by poškozovala sklovinu! Pasta obsahuje výtažek ze zrnek grepu a působí tak antibakteriálně. Perilla brání vzniku kyselin a Aloe Vera má blahodárné účinky na dásně. Čištění se zubní pastou JĀSÖN je moc příjemné.

Pasta příjemně voní a chutná po mátě. Máta také může za to, že je váš dech po vyčištění zubů, krásně svěží peprmintový. Zubní pasta Powersmile jemně vyčistí a osvěží celou ústní dutinu. Působí proti zubnímu plaku a chrání chrup před vznikem zubních kazů. Chce to zoubky čistit nejméně ráno a večer. V ideálním případě po každém jídle, ale to všichni víme. K této pastě je v nabídce ještě ústní voda, tu jsem neměla, ale chystám se na ni :).
Pokud vás pasta zaujala tak si ji můžete koupit na Krásnákaždýden den za 145 Kč, což je podle mě ve vztahu k velikosti balení, více než dobrá cena.

UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKOU PŘÍRODNÍ PASTU? 


5 komentářů:

  1. Je skvelé že neobsahuje SLS a fluorid! :) Keď spotrebujem svoju Himalayu, určite kupujem túto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej je k ní i ústní voda, ale tu jsem nezkoušela :).

      Vymazat
  2. Já jsem si teď oblíbila jednu pastu od Vademecum, kterou jsem hodila do košíku jen kvůli směšné ceně v Kauflandu a aspiruje to na mojí nejlepší pastu snad vůbec :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Vademecum jsem měla taky pastu nedávno a byla jsem s ní spokojená :).

      Vymazat
  3. Mám to modrou od stejné značky :) Trochu mi trvalo, než jsem si po Weledě zvykla, že zase pasta pění :D Ale jsem s ní spokojená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...