pátek 18. srpna 2017

Soaphoria: Tuhý kondicionér na vlasy Balanceeze

Tuhé šampony se už pomaličku prokousávají do povědomí, ale co takhle tuhý kondicionér. Já jsem se s ním poprvé setkala u značka Soaphoria a hned jsem si ho zvědavě objednala. Vybrala jsem si tuhý kondicionér s názvem Balanceeze, který je určený pro mastné vlasy.

Kondicionér mi přišel v průhledném celofánovém pytlíčku s etiketou a vypadá jako kostka (třeba jako masážní kostky od Ponia). Jde o kulatou kostičku, která se vejde krásně akorát do dlaně. Kondicionér má gramáž cca 65 g. Má světle žlutou barvu a opravdu svěží parfemaci, která myslím nebude nikomu vadit. 
Balanceeze je vytvořen z nejcennějších organických olejů vysloveně k navrácení rovnováhy a normalizaci tvorby kožního mazu. Kakaové a bambucké máslo v kombinaci s kokosovým, lněným, ricinovým olejem a olejem z aloe vera vytvoří nádherně zdravě vypadající vlasovou korunu od kořínků až ke konečkům. Účinky éterických olejů rozmarýnu lékařského, máty kadeřavé a peprné, meduňky lékařské a citronové trávy jsou už jenom bonusem. Kondicionér neobsahuje silikony, barviva, ropné deriváty, parabeny a živočišné tuky. Obsahuje 79,8% složek v organické kvalitě.
Já kondicionér používám tak, že ho v dlaních namydlím (tak jako mýdlo) a potom si "pěnu" nanesu na mokré vlasy. Nechám působit cca 2-3 minutky a opláchnu vlažnou vodou. Kondicionér aplikuji většinou od střední délky vlasů ke konečkům, aby nezatížil kořínky. Používám ho nejraději po umytí vlasů přírodním šamponem a jsem spokojená. Čekala jsem trochu na zázrak, že se mi vlasy přestanou mastit, ale řekla bych, že na moje vlasy to funguje tak na půl. Nějaké zlepšení v kvalitě vlasů vidím, ale to bych spíš připisovala tomu, že jsou vlasy po umytí krásně jemné a heboučké. 

Ještě jsem Vám chtěla ukázat dvě plechové dózičky, které jsem si koupila na šampon a na kondicionér, jsou super hlavně na cesty :). Jen doufám, že nezreziví. Dózičky jsou značky Ponio a vejde se do nich pěkně i na polovinu rozdělené přírodní mýdlo. 
A teď cena! Ta mi přijde super - kondicionér koupíte za něco okolo 150 Kč, což mi přijde prima, protože vydrží fakt strašně dlouho. Tenhle přírodní kondicionér stojí za zkoušku a určitě mým vlasům nijak neuškodil a trošku i pomohl a nebudu se bránit a pořídím ho klidně znovu. 

ZKOUŠELY JSTE UŽ TUHÉ ŠAMPONY NEBO KONDICIONÉRY?


2 komentáře:

  1. Já s tím kondicionérem nebyla moc spokojená a krabičky mám taky a zatím nereziví. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mě nikdy nějak nelákalo. Bojím se, že by to nefungovalo. Ale možná někdy podlehnu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...