sobota 2. prosince 2017

Parfémy z Londýna + soutěž UKONČENA


V dnešním článku bych vám chtěla ukázat tři zajímavé parfémy Milton-Lloyd z e-shopu ParfémyzLondýna.cz. Nerada si vybírám parfémy bez vyzkoušení v parfumerii, takže pro mě volba toho, co chci vyzkoušet nebyla vůbec jednoduchá. Nakonec jsem našla tři na podhled sympatické vůně a jak jsem s nimi spokojená nebo naopak nespokojená se dozvíte v článku. Na konci tohoto článku si budete moci o dvě z těchto vůní zasoutěžit. 

Na stránce ParfémyzLondýna.cz najdete parfémy britské značky Milton-Lloyd, která nabízí vůně za rozumné ceny. Pro značku není důležitý obal, ale obsah. Já se teda u parfémů dívám i na to jak se mi líbí nebo nelíbí flakonek, to u mě hraje taky dost velkou roli při výběru. Ale chápu, že do detailu propracované flakonky navržené známými osobnostmi jistě zvyšují ceny produktů. Všechny parfémy, které mi na zkoušku přišly mají balení opravdu jednoduché ale milé. Jde o skleněné flakonky s plastovým víčkem a s rozprašovacím aplikátorem. Rozprašovač parfém rozprašuje v docela vydatných dávkách, což mi dvakrát nesedí, protože to podle mě není tak silně potřeba. Vůně by mělo stačit nanést jen trochu. Ale na druhou stranu rozprašovač alespoň vytvoří pěknou mlhu a ne jen sprchu kapek, za to chválím. 

Celou dobu jsem psala o parfémech, ale jde o parfémované vody (EdP nebo PdT), u parfému by byla cena určitě vyšší. Parfémované vody se vyznačují tím, že vonné složky se pohybují v podílu 12-15 %. 

Na vyzkoušení jsem si vybrala tyto vůně: Loves Me Loves Me Not, Exodus a Colour Me Purple

Tato parfémová voda patří do kategorie květinově-ovocných vůní. Vůně je inspirovaná parfémem Daisy od Marc Jacobs. Vůně je intenzivní a výdrž má slušnou. Zvládne půl dne v pohodě. Jde o ženskou svěží vůni, která se pyšní vůní jahodových lístků, lístků fialky a rubínově červeného grapefruitu. Srdce je tvořeno kombinací jasmínu a gardénie a vůni dokončuje základ s hřejivou vanilkou, pižmem a bílým dřevem. 
Tato parfémovaná voda patří do kategorie květinově-ovocných vůní. Parfém voní jako Escape od značky Calvin Klein. Hlavu tohoto parfému tvoří vůně mandarinek a meruněk. V srdci objevíte kombinaci jasmínu, růže, krafaiátu a hřebířko a v samotném základu vás překvapí jantar a pižmo.


Tato parfémovaná voda je inspirován vůní Hugo Woman od Hugo Boss a spadá do kategorie cypřišová a ovocná. Hlavu tvoří vůně bergamotu a melounu. Jde o elegantní květinové aroma úžasného jasmínu, růže a fialek. Základ je tvořen směsí větvičníku, jantaru a pačuli. 


Na e-shopu ParfémyzLondýna.cz je doprava zdarma u objednávek nad 600 Kč a ještě k tomu při koupi 3 kusů parfémů máte čtvrtý zdarma. Cena všech parfémů se pohybuje okolo 200 Kč, takže je podle mě pro všechny dostupná. Jde o vůně inspirované dražšími značkami a tak jsme to i brala. Vůně nejsou totožné, opravdu jde jen o inspiraci, ale i přesto jsou příjemné a určitě použitelné. Velmi mile mě překvapily. Myslím, že budou super na cesty nebo do kabelky a ty dražší kousky, které doma mám si nechám pěkně v koupelně. 

Jak jsem psala v úvodu, tak mám i dvě vůně schované pro vás do soutěže. Rozhodla jsem se, že výherkyně bude jen jedna a bude mít možnost vyhrát oba parfémy najednou a o jeden se třeba podělit s mamkou, kamarádkou nebo s kýmkoliv jiným. Soutěžíme o parfémy z fotky: 
Pravidla jsou velmi jednoduchá, ostatně jako vždy: 
1) Sledovat mě přes GFC (napsat mi přezdívku, pod kterou mě sledujete)
2) Napsat do komentáře e-mail, na který vás budu moci kontaktovat v případě výhry
3) Napište mi, který parfém byste si na e-shopu vybrali vy.

VÝHERKYNÍ SE STÁVÁ
Výherkyni budu kontaktovat e-mailem. Na odpověď budu čekat 3 dny, potom losuji znovu. Výherkyně oznámím na FB. Soutěž ukončím 6.12někdy večer a zapojit se můžete pokud máte doručovací adresu v ČR nebo SR. Budu se těšit na všechny vaše milé komentáře. 

PŘEJI HODNĚ ŠTĚSTÍ V SOUTĚŽI



24 komentářů:

  1. Gfc Eva Richterová ervulenka@seznam.cz
    Na stránkách bych si vybrala Colour me purple

    OdpovědětVymazat
  2. Zdenka Hrubčíková...zdeniada@seznam.cz oh muj bože moc se mi líbí LOVES ME LOVES ME ME NOT...musí být užasná :) veselé vanoce všem

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    Mě se líbí Loves me loves me not, protože je to květinovo-ovocná vůně a ty já miluji :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz
    Vybrala bych si právě i zde popsanou Loves Me Loves Me Not.

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi Summer flowers :-)
    Sleduji jako Michaela Barthová
    Mail: barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahooj, tvůj blog sleduji jako Nela Procházková. Z e-shopu parfemyzlondyna.cz bych si vybrala parfém s názvem Loves Me Loves Not :)
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, sleduji tě jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Vybrala bych si vůni podobnou Daisy, protože mě už dlouho láká:-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Wonderful products, look really useful.
    Great post darling, so nice and interesting.
    Enjoy in the weekend!

    New post is on my blog.
    Visit me,Hope see you soon. Maleficent

    OdpovědětVymazat
  9. hezký den, sleduju na GFC jako Barbora Červenková. Vybrala bych si parfém Colour me pink nebo právě Colour me purple. cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Vybrala bych si Exodus

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Jana Nováková. Od téhle značky už mám Jo-Jo a na eshopu mě zaujal Kasmir.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Gfc Renata Okáčová
    Reninan@seznam.cz
    Loves me loves not:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj já tě sleduji přes GFC tedy doufám :D a jako Aneta beauty a zkusila bych tuto voňavčičku, vypadá celkem lákavě :P :D https://www.parfemyzlondyna.cz/damske-vune/Summertime-PdT-50-ml#category_id=1&page=1&path=1&sort=p.price&order=ASC&route=product%2Fcategory&min_price=15&max_price=285
    moravcova.anetka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Zaujala mne Me Too.
    Gfc Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    Za mě Colour Me Pink

    OdpovědětVymazat
  16. GFC - Kristýna Košuličová
    https://www.parfemyzlondyna.cz/damske-vune/Summer-Flowers-PdT-50-ml#category_id=1&page=0&path=1&sort=p.price&order=ASC&route=product%2Fcategory&min_price=0&max_price=0 mě zaujal tenhle parfém, miluji sladké letní vůně , takže myslím, že tahle by mi voněla ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. vybrala bych si Fame For Her protože voní jako Olympea od Paco Rabanne a tu vůni miluju.
    na fb Zuzana Brňová, mejl zhalickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Gfc Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com
    Vybrala bych si asi parfém America.

    OdpovědětVymazat
  19. I Am I Feel :)

    GFC: Mem
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Gfc : Anna Zajíčková
    Asi bych si vybrala Loves me loves me not- jen podle flakonku :)
    Anicka2003@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, sleduji jako Eff Slavíková :) slavikova.ewa@seznam.cz

    Vybrala bych si tady tento - Summer Flowers :) mám ráda květinové vůně https://www.parfemyzlondyna.cz/damske-vune/Summer-Flowers-PdT-50-ml#category_id=1&page=0&path=1&sort=p.price&order=ASC&route=product%2Fcategory&min_price=0&max_price=0

    OdpovědětVymazat
  22. Děkujeme za hezkou soutěž a tip na cenově dostupné parfémky :-)
    Vybrala bych si nejspíš https://www.parfemyzlondyna.cz/damske-vune/Loves-Me-Loves-Me-Not-PdT-50-ml#category_id=1&page=1&path=1&sort=p.price&order=ASC&route=product%2Fcategory&min_price=15&max_price=285&attribute_value%5B12%5D%5B%5D=Marc+Jacobs..... ta vůně je krásná.... a věřím, že i inspirace touto vůní bude vydařená :-)
    Sleduji jako míša šikulová
    mishaoriflame@post.cz
    Přeji pěkné odpoledne

    OdpovědětVymazat
  23. Sledujem ako Nikuš Semancová
    Ja si niekedy parfémy vyberám podľa názvu a obalu a na stránke ma zaujal tento https://www.parfemyzlondyna.cz/damske-vune/Summertime-PdT-50-ml
    email: nikussem@gmail.com
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  24. Vybrala bych si vůni Colour Me Femme Gold :) Sleduji jako Libuška Křížová, na fb jako libuska.krizova a mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...