sobota 30. prosince 2017

Soft & Gentle: Deo sprej 0% Aluminium

V dnešním článku se mrkneme na deo sprej s vůní svěží růže značky Soft & Gentle. Jde o 0% Aluminium Deo sprej o objemu 150 ml. Neobsahuje parabeny, alkohol, hliník ani jiné alergeny. Složení je založeno na rostlinné bázi. 
Tento deodorant neobsahuje hliník ani alkohol a proto je vhodný i pro citlivou pokožku. Slibuje ochranu proti vlhkosti a pomáhá udržovat podpaží svěží. Já používám tento deodorant asi dva měsíce, takže si myslím, že už si na něj můžu udělat objektivní názor. Pokud jde o tvorbu potu, tak je moje podpaží opravdu po celý den v suchu. Dokonce i při cvičení mi přijde, že se potím méně a když už se potím, tak bez zápachu! Pokud jde o vůni, tak je příjemná květinová, ale po chvilce ji necítím, za což jsem ráda. Brala bych klidně i neparfemovaný deodorant, který by nepřebíjel parfém. 
Jde opravdu o lehký a účinný antiperspirant, který je vhodný i pro osoby s citlivou pokožkou. Na výběr je hned několik voňavých variant: Zelený čaj, Kokosová voda a Svěží růže. Cena tohoto produktu je podle mě přijatelná, zaplatíte za něj 79 Kč. Koupit ho můžete na e-shopu Parfumissimo.cz.

ZAUJAL VÁS TENTO PRODUKTY?


6 komentářů:

  1. Vůbec ho neznám ale dík za tip, budu se po něm muset podívat.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela mne překvapuje, že je fakt za dobrou cenu :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na Parfumissimo, mají spoustu věcí za super cenu, do kterých bych to nikdy neřekla.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...