středa 27. prosince 2017

Studio 78: Tvářenka a oční stíny

V dnešním článku se podíváme na přírodní dekorativku značky Studio 78 Paris, která mi na vyzkoušení přišla z e-shopu Lucanatura.cz. Všechny výrobky této značky jsou vyráběné pro ženy s citlivou pletí. Jsou luxusní kvality, příjemné při aplikaci, krásně voní a jsou v kouzelném balení. Jsou hypoalergenní a navíc v organické kvalitě. Obsahují minimálně 95% složek přírodního původu. Tato bio kosmetika se pyšní certifikací ECOCERT, není testována na zvířatech a jde o veganské produkty. Od značky Studio 78 Paris jsem už nějaké produkty měla a tak jsem byla zvědavá, jestli tvářenka a stíny obstojí stejně jako ty předešlé. 


Tvářenka - odstín "Dans les bois 03"
Tvářenka přišla v papírové krabičce, ve které bylo malé balení, tak akorát do dlaně o obsahu 2,5 g. I když je balení menší, tak je podle mě nemožné ho spotřebovat :D. Jde o organickou tvářenku, která pleť krásně rozzáří. Při výrobě této tvářenky se používá speciální "Baked formula" technologie - zapečení, díky které je dosaženo intenzivních, zářivých a dlouhotrvajících barev.
Tvářenka obsahuje organický kokosový olej, avokádový olej a olej z meruňkových jader, které hydratují, zjemňují a tonizují. Tvářenka obsahuje také slunečnicový olej a heřmánkový extrakt, který působí protizánětlivě. 
99 % obsažených složek je přírodního původu.
12 % obsažených složek pochází z organického způsobu pěstování.
Tvářenka jde dobře nanášet štětcem na lícní kosti. Můžete ji také používat i místo očních stínů. Pigmentace je skvělá a proto je potřeba s tvářenkou pracovat opatrně. Tvářenka je dostupná hned ve třech odstínech: Sur la plage 01, Dans les champs 02 a Dans les bois 03. Já mám odstín Dans les bois 03, který je sytě růžový. Tvářenka je opravdu jemná a oceňuji, že vydrží na svém místě, tam kde si ji ráno nanesu, tam ji také odpoledne nebo večer najdu.
Cena je vyšší, ale za luxusní, přírodní a snad bezednou tvářenku se dá těch 740 Kč utratit. 

Práškové oční stíny - odstín "Jogging en forêt 04"
Jde o oční stíny s pěnovým aplikátorem v balení o hmotnosti 1,7 g. Stíny obsahují rostlinné organické oleje v kombinaci s přírodními minerály, které pečují o jemnou pokožku očních víček. Stíny jsou hypoalergenní. 
Jde o veganský produkt, který není testován na zvířatech a má certifikát ECOCERT. Organický kokosový, avokádový olej a olej z meruňkových jader hydratují, zjemňují a tonizují. Tyto oční stíny obsahují organický slunečnicový olej a heřmánkový extrakt, který působí protizánětlivě. 
Odstín Jogging en forêt 04 je stříbrně šedý a hodí se podle mě na večerní líčení. Aplikace je velmi jednoduchá a to právě díky pěnovému aplikátoru. Se stíny mám jediný problém a to ten, že při odšroubování a vyndání pěnového aplikátoru se mi vždycky trošku stínu vypráší :(. Každopádně vše je odpuštěno, protože pigmentace a výdrž je opravdu skvělá. 
99% obsažených složek je přírodního původu.
11% obsažených složek je z organického způsobu pěstování.
Stíny jsou dostupné ve čtyřech odstínech: Cours de yoga 01, Promenade à vélo 02, Séance d'aquagym 03 a Jogging en forêt 04. Cena těchto stínů je 365 Kč. 

Abych to shrnula, tak stíny i tvářenka mě velmi mile překvapily a můžu o nich s čistým svědomím prohlásit, že přírodní luxusní dekorativka existuje. Tyto dva produkty jsou určeny i ženám, které jinak žádnou jinou kosmetiku nesnesou kvůli alergiím, patří k přírodní luxusní a tedy i dražší dekorativní kosmetice, do které se opravdu vyplatí investovat. Oba produkty si můžete objednat ZDE

POUŽÍVÁTE PŘÍRODNÍ DEKORATIVNÍ KOSMETIKU? 



12 komentářů:

  1. Tak tu tvářenku bych si nechala líbit. Přírodní kosmetiku mám velmi ráda. BEAUTYPUSINKA BEAUTYPUSINKA Instagram



    OdpovědětVymazat
  2. Tvářenka má opravdu nádherný odstín.

    OdpovědětVymazat
  3. Wau , moc pěkné, používám jak klasickou kosmetiku , tak i přírodní , ale přírodní dekorativku jsem myslím ještě nezkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji v poslední době začínám objevovat a myslím, že ta přírodní se skvěle vyrovná a naopak je ještě kolikrát lepší než ta "chemická".

      Vymazat
  4. Tuhle značku vůbec neznám i e-shop je pro mě novinkou. Přírodní kosmetiku mám mooc ráda, ale dekorativní kosmetiku jsem ještě moc nezkoušela. Mám zkušenosti asi pouze se dvěma produkty a to od značky Alverde a ty mě moc nevyhovují.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě přírodní dekorativku vyzkoušej dál, já jsem teda zatím měla v ruce jen dobré věcičky. Chystám další recenze, tak třeba tě zaujme i něco z nich.

      Vymazat
  5. Balenie je pekné a tá ružová farba je na spapanie, pekný článok. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tú značku vôbec nepoznám no páčia sa mi jej obaly. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej na jejich produkty, na blogu najdeš i další recenze na tuto značku :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...