pondělí 4. prosince 2017

Organic Trevarno: Pleťový peeling Heřmánek & Jojoba

V dnešním článku bych vám chtěla představit přírodní produkt značky Organic Trevarno, který mám na vyzkoušení z e-shopu Lucanatura.cz. Kosmetika Organic Trevarno je řada přírodních certifikovaných produktů vyráběných ručně na Trevarno farmě v jižním Cornwallu. Produkty vyrábí z rostlin, květin, ovoce a bylin - všechny ingredience jsou přidány pro své léčivé a kosmetické vlastnosti.
Jde o opravdu luxusní přírodní peeling. Přišel v malé krabičce, ve které byla krásná malá skleněná lahvička se šroubovacím víčkem. Lahvička se vejde tak akorát do dlaně a moc se mí líbí hlavně to matné sklo. 
Jde tedy o přírodní velmi jemný peeling určený na pokožku obličeje. Má pokožku vyhlazovat a vyživovat. Peeling obsahuje esenciální oleje z ylang ylang, které mají pokožku udržovat v rovnováze a působí uklidňujícím účinkem. Peeling obsahuje také částečky heřmánku, díky kterým je pokožka krásně revitalizovaná. Dále ve složení najdete také jojobový olej, který obnovuje rovnováhu a pokožku celkově skvěle vyživuje
Já tento peeling používám jednou za týden. Malé množství peelingu si nanesu na obličej a velmi jemně krouživými pohyby masíruji pokožku. Potom smyji peeling vlažnou vodou. Pokud jde o vůni, tak ta je taková bylinková a docela nevtíravá. Mě nevadí, ale ani mě nějak zvlášť nenadchla. 
Tento produkt je vhodný pro všechny typy pleti. Neměl by se používat pokud máte hodně citlivou pokožku nebo pokud na ní máte nějaké oděrky, ale já mám občas rozškrábané pupínky a používám ho taky a nic negativního nesleduji. Jde o 100% přírodní produkt a proto je i jeho cena vyšší. Za peeling zaplatíte 750 Kč, což je hodně, ale za opravdu kvalitní produkt, se to podle mě vyplatí. 

CO NA TENTO PRODUKT ŘÍKÁTE?
JAKÝ PEELING MÁTE NA OBLIČEJ NEJRADĚJI? 


4 komentáře:

  1. Já nyní používám peeling od Yves Rocher a jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já momentálně používám peeling od Priody a jsem taky spokojená. Tento je sice taky velmi zajímavý, ale odrazuje mě jeho vysoká cena. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Priody jsem ještě nic neměla, tak děkuji za tip :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...