sobota 16. prosince 2017

Yves Rocher: Tělový peeling květ pomerančovníku & levandule

V dnešním článku se podíváme na zoubek peelingu značky Yves Rocher. Mám doma variantu Tělový peeling květ pomerančovníku & levandule. U produktů značky Yves Rocher miluji ty voňavé kombinace vůní, které bych si jinak nedokázala představit. Značka nbízí ty nejrůznější spojení a většinou k čemu přičichnu, tak to mi voní. Tentokrát mě kombinace květu pomerančovníku a levandule nadchla, ale jen v obchodě, doma už jsem tolik nadšením neskákala.
Peeling je v nižší plastové nádobce se šroubovacím víčkem v zelené barvě. Nádobka je o objemu 150 ml, což není moc. Podle mě vydrží tak na 6 sprchování, ale tak záleží, jak moc budete peeling nabírat a na co všechno ho budete chtít použít.
Jak jsem psala v úvodu, tak parfemace je taková zvláštní. V obchodě mi peeling voněl, ale doma už to tak slavné nebylo. Asi záleží na momentální náladě. Cítím něco mezi pomerančem a levandulí, ale není to ani čistě pomeranč ani levandule, nějak tu vůni nejsem schopná identifikovat. Každopádně není nijak intenzivní, že byste ji nemohly z nosíku dostat, ale na druhou stranu pro mě to není ta top nej vůně. Yves Rocher má mnohem voňavější kombinace. No nic vůni necháme vůní, přece jen je to velmi subjektivní věc a každému sedne něco jiného. 

Peeling má velmi pevnou konzistenci (připomíná mi zcukernatělý med, který je dost tuhý), kterou je potřeba za kalíšku použitím trošky síly prstem vydloubnout a potom krouživými pohyby nanést na tělo. Peeling se při nanášení na tělo, roztápí a pracuje se s ním dobře. Čekala jsem, že bude peeling hrubší, ale není to tak, je jemný a dá se tak použít opravdu na celé tělo a nemusíte se bát, že se poškrábete. Na druhou stranu já mám ráda hrubší peelingy. 
Čím mě ale peeling velmi mile potěšil je až samotným výsledkem po sprchování. Pokožku totiž zanechá nádherně vláčnou a to díky oleji, který najdete ve složení. Není potom potřeba nanášet další hydratační krémy. Takže pokud máte rády olejové peelingy po kterých není potřeba další péče o pokožku, tak směle do něj, jen já teda příště zvolím jinou voňavou variantu. 

Jako milovnice peelingů tento hodnotím jako průměr. Něčím mě potěšil něčím zase zklamal. Potěšil mě hlavně proto, že zanechává pokožku pěkně vyživenou a "namazanou" a naopak nespokojená jsem s hutnější konzistencí a hlavně s vysokou cenou vzhledem k malému balení. Takže tento produkt s jinou vůní jen pokud bude v nějaké slevě. 

JAKÁ VOŇAVÁ VARIANTA PRODUKTŮ YVES ROCHER VÁS NEJVÍC (MILE) PŘEKVAPILA A STOJÍ ZA ZKOUŠKU A KTEROU NAOPAK ANI ZKOUŠET NEMÁM?


9 komentářů:

  1. Tělový peeling jsem ještě nezkoušela, ale vypadá lákavě :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chci mrknout po tomto peelingu, ale v jiné voňavé variantě.

      Vymazat
  2. Milujem peelingy od YR :) Najma apricot, poznáš?

    OdpovědětVymazat
  3. Takovýhle peeling od Yves Rocher jsem ještě nikdy nezkoušela, takže vlastní zkušenost říct nemůžu. Ale jenom skvělé zkušenosti mám s peelingem z řady malina a máta :)

    Krásné Vánoce!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Peeling som od YR tuším ešte nemala. Inak, mne najviac vonia asi mango a koriander a potom mäta a malina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mango a koriandr mám sprcháč a voní krásně.

      Vymazat
  5. Levanduli a ostružinu jsem už taky měla a máš pravdu je to super na relax.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...