čtvrtek 7. prosince 2017

Notino: Dárkový box s produkty pro péči o vlásky

V dnešním článku pro vás mám tip na super boxík, který se hodí klidně třeba i jako vánoční dárek. E-shop Notino.cz totiž nabízí již předchystané dárkové boxy, takže stačí si jen na e-shopu vybrat ten, který by obdarovanému udělala největší radost. Já jsem letos vybírala box pro mamku a protože si barví vlasy, tak jsem vybrala produkty s vlasovou kosmetikou. Samozřejmě jsem nevydržela čekat až do Vánoc a dala jsem mamce box předčasně, ale tip na vánoční dárek je to myslím fajn. Mamka už mohla produkty vyzkoušet a podělila se se svými dojmy a já se vám je teď pokusím přetlumočit. 

Černá krabice se čtvercovým půdorysem a černobílým trojúhelníkovým vzorovaným víkem byla plná černých skládaných papírků ve kterých ležely hned tři velké produkty a jeden malinký. Sympatická dárková krabice tedy ukrývala Mythic Oil rozjasňující olej pro barvené vlasy, Vitamino Color AOX ochranný šampon pro barvené vlasy, Vitamino Color AOX regenerační masku pro barvené vlasy a nakonec tři světle růžové gumičky do vlasů. Tyto spirálovité gumičky už myslím budete všechny znát, jsou fajn, protože dobře ve vlasech drží, nesjíždí a vlasy netahají. Všechny tři větší balení vlasové péče ukrývají produkty značky L'oreal Profesionnel. Tak si jdeme postupně produkty představit. 
Mythic Oil rozjasňující olej pro barvené vlasy
Samotná krabička oleje vypadá luxusně, jsou na ní různé obrazce, které mi připomínají moderní vitráž v oknech kostela anebo menší mandaly. V krabičce je ukrytá bytelná a elegantní skleněná lahvička o objemu 100 ml.

Mythic Oil je tedy rozjasňující vlasový olej, který je určen pro péči o barvené vlasy. Ve složení najdete lněný olej a dokonce i brusinkový olej, se kterým se v kosmetice setkávám asi poprvé. Lněný olej vlásky regeneruje a právě ten brusinkový dodává vlasům zářivý lesk.
Olej se používá tak, že po umytí vlasů si ještě do mokrých (nebo vlhkých) vlasů nanesete trošku oleje a potom už je můžete upravovat, jak jste zvyklé. 
Mamka si olej opravdu chválí a to i díky tomu, že krásně voní (mě voní po šeříku, ale jinak nevím k čemu bych vůni přirovnala). Parfemace je tedy na jedničku! Další plusový bod mamka dala jemné konzistenci, díky které se olej opravdu bleskově do vlásků vstřebá a nezanechává je nějak ulepené nebo mastné. Vlasy jsou po použití hladké a pěkně se lesknou. Olej vlásky zanechá vyživené, ošetřené a hlavně ochráněné před sluníčkem a dalšími vnějšími vlivy. 
Série Expert Vitamino Color AOX ochranný šampon pro barvené vlasy
Dalším produktem v dárkové krabici je šampon, který je ve světle růžové plastové láhvi o objemu 250 ml. Obal je jednoduchý a moc se mi líbí. Jde o vysoce účinný ochranný šampon, určený pro barvené vlasy. Barvené vlásky chrání, dodává jim zářivost, hebkost a lesk - no to chceme snad každá ne?
Mamka si šampon pochvaluje a říkala, že je to jako by přišla od kadeřnice. Vlasy jsou heboučké a jemné, dají se snadno rozčesat. 
Ve složení najdete formuli A-OX, která se objevuje už v názvu šamponu a jde tedy o to, že je šampon obohacen o deriváty tokoferolu, panthenol a neohesperidin.
Série Expert Vitamino Color AOX regenerační maska pro barvené vlasy
A posledním větším produktem z boxu je regenerační maska určená pro barvené vlasy. Maska je v kelímku růžové barvy a se šroubovacím víčkem. Maska má objem 200 ml. Maska vlasy šetrně ošetřuje, dodává jim hloubkovou výživu a potřebnou hydratační rovnováhu. Maska prodlužuje trvanlivost barvy vlasů. Vlasy zanechává krásně jemné, pružné a příjemně provoněné. Já při přičichnutí cítím maliny. Maska obsahuje celou řadu účinných látek v podobě antioxidantů, které o vlasy jemně pečují a chrání je před vnějšími škodlivými vlivy. Maska stejně jako předchozí produkt obsahuje formuli A-OX. 
Maska se má používat tak, že na umyté a ručníkem vysušené vlasy nanesete přiměřené množství masky a necháte působit 3-5 minut. Potom masku pečlivě opláchnete. 
Myslím, že šampon ve spojení s touto maskou je ideální volba, když potřebujeme barvením namáhané vlasy udržovat v kondici. Mamka má vlásky opravdu moc pěkné, heboučké a krásně lesklé. 
To by bylo vše o téhle dárkové krabičce. Není to u nás doma první a určitě ne ani poslední černobílá krabička z Notino.cz, protože nejen balení, ale i obsah je vždy složen se zajímavých produktů. Tady se můžete podívat na celou nabídku dárkových boxů a věřím, že nějaký vyberete. 

ZAUJAL VÁS TENTO BOX? 


7 komentářů:

  1. Tyhle boxy z Notina se mi líbí vždycky a tenhle není výjimkou :) To balení je nádherný :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v plánu určitě ještě nějaký boxík přikoupit :).

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Pravda, jen by mohly nabízet i jiné barevné varianty boxu :).

      Vymazat
  3. Boxy z Notina mám velmi ráda. Už jsem vyzkoušela dva a byla jsem naprosto spokojená. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...