sobota 9. prosince 2017

Mark Scrub: Kávový peeling na rty s balzámem

V dnešním článku bych vám ráda ukázala krásnou a hlavně voňavou sadu produktů, které mi pomáhají v péči o krásné rty. Půjde o sadu značky Mark Scrub, která se skládá z kávového peelingu a kávového balzámu na rty. Mark Scrub je slovenská značka jejíž nejvyšší prioritou jsou kvalitní suroviny, žádné konzervační látky a žádná chemie! Myslím, že to je další skvělá přírodní značka na trhu, kterou je potřeba vyzkoušet. Tak jdeme na recenzi.

MARK Lip Scrub (35 g) 
Peelingy na rty jsem si oblíbila díky značce Biofficina Toscana a naučila jsem se je používat fakt pravidelně. Peelingy na rty jsou vhodné zejména na suché a popraskané rty, protože rtům vrátí jemnost a ty potom vypadají plněji a hlavně zdravě. Tento kávový peeling můžete používat každý den. Je opravdu jemný, ale pro rty dostačující, tak abyste si jemnou kůžičku rtů nijak nepoškodily. Nanesu si vždycky trošku peelingu na prst a jemně s ním po rtech krouživými pohyby přejíždím. Peeling rty krásně vyhladí a při pravidelném používání, je opravdu znát rozdíl, moje rty tolik nepraskají nevysušují se a vypadají prostě zdravěji. Peelingy jsou skvělým pomocníkem i když používáte rtěnky, protože rty pěkně vyhladí a rtěnky pak lépe na rtech drží.

Účinné složky:
Čerstvě pomletá káva a hnědý cukr - tyto přírodní exfolianty odstraní ze rtů suché šupinky a jemnou masáží je prokrví a zjemní. Přidaný je i kávový olej, který krásně čistí, detoxikuje a uklidňuje.
Jojobový olej a včelí vosk – jojobový olej hloubkově ošetří a vyhladí jemnou pokožku rtů a dodá jim hydrataci. Včelí vosk vytvoří na rtech ochranný film a tím zabraňuje jejich vysušení a chrání je před podrážděním.
MARK Lip Balm (5 g)
Balzám na rty v tyčince s vůní kávy je bomba, na to že kafe nepiju, tak kávovou vůni v kosmetice mám moc ráda. Tento balzámek rtům dodá potřebnou hydrataci, která vydrží docela dlouho.

Účinné složky:
Kakaové máslo má úžasnou čokoládovou vůni, je bohaté na antioxidanty a má výrazné zvláčňující, regenerační a hojivé účinky.
Kávový olej dodá příjemnou vůni čerstvě pomleté kávy a zároveň uklidňuje a udržuje přiměřenou vlhkost rtů.
Včelí vosk má též hojivé účinky, výborný zvláčňující efekt a vyživuje citlivou pokožku rtů.
Oba dva produkty jsou opravdu 100% přírodní, neobsahují konzervanty, parfémy, barviva ani jiné přidané chemické látky. Produkty nejsou ani testované na zvířatech. Já nemůžu jinak než pochválit a doporučit oba produkty a určitě jsem si je nekoupila poprvé. Mark má v nabídce také tělové a pleťové peelingy, na které se určitě ještě chystám. Cena celé sady je cca 400 Kč a můžete si ji koupit ZDE nebo ZDE.

ZNÁTE ZNAČKU MARK? 
MÁTE RÁDY VŮNI KÁVY V KOSMETICE?


7 komentářů:

  1. Značku Mark neznám, ale vypadá moc hezky. Navíc mám ráda vůni kávy :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji objevila nedávno a určitě toto nejsou moje poslední produkty :).

      Vymazat
  2. O značce slyším poprvé, Kači :) Ale zaujala mě, protože kávovou vůni miluji.

    Soutěž o 3 poukazy do eshopu Blueberry Hill

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej na produkty, které nabízím, věřím, že si vybereš :).

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. To teda je hodila by se i jako dárek pro milovnici kávy :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...