pátek 29. prosince 2017

Rimmel: Konturovací trio Kate Sculpting Palette

Tuto paletku jsem ulovila na Vinted a už jsem ji stihla pěkně vyzkoušet, tak vám jdu podat informace. Nejde o novinku (na trh přišla cca před rokem), takže už ji možná máte taky vyzkoušenou a budu zvědavá, jestli máte názor na ni stejný jako já nebo se budeme lišit. Jde tedy o Konturovací paletku značky Rimmel, která byla vytvořená ve spolupráci s Kate Moss. Já mám variantu 002 Coral Glow, dále je v nabídce ještě 001 Golden Sands a 003 Golden Bronze. Paletka obsahuje rozjasňovač, bronzer a tvářenku. 
Varianta 002 Coral Glow, která se ke mě dostala je podle mě super na zimu, kdy přece jen pleť trošku zbledne. Je vhodná pro světlé až středně tmavé tóny pleti. 
Rozjasňovač neobsahuje třpytky, jde do takové zlatavé barvičky a má jen lehoučký shimmer, pro mě jde o použitelný odstín. Pigmentace je podle mě průměr. Bronzer je na tom s pigmentací o trochu hůř, je potřeba ho nanést ve více vrstvách aby na obličeji něco bylo vidět. Bronzer obsahuje třpytky, což nemám dvakrát ráda, ale ok není to katastrofa a dá se použít i na běžné nošení. Tvářenka má pěkný broskvový odstín, který na pleti působí pěkně, ale bohužel pigmentace je taky slabší průměr. 
Na paletce je super, že není velká a vejde se akorát do ruky. Rosegold detaily na balení jí dodávají na eleganci. Ze zadní strany jsou popisky, který pudr se používá na co, pokud tedy s konturování začínáte, může to posloužit jako dobrá nápověda. 
Nevím jestli bych tuto paletku doporučila, pigmentace je docela mizerná a jednotlivé odstíny práší. Sama bych si ji znovu v obchodě nejspíš nekoupila. Každopádně i tak si ji nechám a budu ji dál používat. Pokud by vás přece jen paletka zaujala, tak jsem ji našla třeba na e-shopu VMD drogerie, kde stojí 163 Kč.

MÁTE S TOUTO PALETKOU NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI?


6 komentářů:

  1. Škoda té pigmentace, jinak barvičky vypadají hezky. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda škoda pigmentace, ale ta je u takového produktu základní :).

      Vymazat
  2. Od této paletky mne odradily už recenze a ta tvá mne v tom jen utvrzuje :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. S paletkou sice zkušenosti nemám, ale dle tvé recenze mě tedy moc nezaujala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Ahooj Káťo,
    té pigmentace je teda obrovská škoda. Hezká recenze, paletka mě vůbec nezaujala, takže ti děkuji za recenzi.

    Přeji Ti šťastný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...