čtvrtek 21. prosince 2017

Astrid: Dárkové kazety aneb dárky na poslední chvíli

Krásný den! Vánoce jsou už těsně za dveřmi a pořád vám ještě chybí nějaké dárky? Pokud ještě hledáte dárek pro mamku, sestru nebo třeba kamarádku, tak pro vás mám dneska inspiraci. Zastoupení značky Astrid mi zaslalo velkou zdobenou Vánoční krabici, ve které byly hned dvě dárkové kazety jedna pro mě a jedna pro mamku. Je to od nich milé, že mysleli nejen na mě, ale i na mamku. Mamka je moje testovací parťačka, takže dárkovou kazetu určitě ocení a bude z ní mít radost. Myslím že dárková kazeta s kosmetikou je dobrým tipem na dárek pro každou ženu, stačí jen dobře vybírat podle typu pleti.

Já jsem už obě kazety okoukla, tak vám je taky trochu představím. Dárková kazetka Hyaluron Plus je určena pro ženy mezi 40-50 rokem - takže super pro mamky. Obsahuje denní a noční krém 
Druhá dárková kazeta Moisture Time je určena spíše mladým slečnám/ženám. Takže bude super pro kámošku, sestru a nebo si udělejte radost vy. Sada obsahuje hydratační pleťový krém a micelární vodu. Micelárky od Astridu mám moc ráda, už jsem měla i tuto a vím, že je super! Opakovaně si kupuji tu růžovou micelárku určenou pro citlivou pleť, ale tuto modrou taky využiji. 
Astrid nabízí hned několik dárkových kazet a to dokonce i s kosmetikou určenou i pro muže, takže určitě je z čeho vybírat a hlavně se mi líbí, že sady jsou v hezkém balení a cenově velmi dostupné. Ceny se pohybují okolo 200 Kč. Dárkové kazety můžete koupit v drogeriích, v Tescu, Globusu a dalších prodejnách. 

KUPUJETE DÁRKOVÉ KAZETY PRO SVÉ BLÍZKÉ NEBO RADĚJI VYBÍRÁTE PRODUKTY A SKLÁDÁTE VLASTNÍ BALÍČKY?


6 komentářů:

  1. Dárkové kazety kupuju ráda, ale baví mě skládat i vlastní balíčky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoční balíčky jsem dávala v loňském roce, letos jsem si vyhrála s vlastními balíčky, kam jsem umístila věci, které mají všichni rádi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super a balila si do celofánu nebo do krabiček?

      Vymazat
  3. Vyberám kazety ale aj svoje balíčky, záleží na tom, ako sa mi chce. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...