pátek 1. prosince 2017

Naturalium: Šampon a kondicionér a Body mist Kokos


Krásný páteční den holky! Předpokládám, že produkty značky Naturalium jste už zkoušely, nebo jste na ně viděly nějakou recenzi u jiné blogerky, ale protože jsem sama značku znala jen z recenzí rozhodla jsem se, že její produkty vyzkouším na "vlastní kůži". Každopádně všechny produkty značky Naturalium jsou lákavé už svými obaly že? Já jsem dostala na vyzkoušení hned dva produkty a tak se s vámi podělím o moje zkušenosti. Dnešní článek tedy bude o Šamponu a kondicionéru v jednom a o Tělové mlze. Oba produkty jsou z produktové řady Kokos.

Co jsem zatím četla u jiných holek, tak si chválí krásné přírodní vůně produktů, které pokožku nádherně provoní a popravdě u mě tomu nebude jinak, taky moc chválím. Byla jsem zvědavá a hned, co mi balíček dorazil vše jsem nafotila a vrhla se na zkoušení? 

 Šampon a kondicionér v jednom Kokos
Když jsem ho poprvé otevřela tak mě omámila krásná kokosová vůně (trochu připomínající piňakoládu - tu já můžu!). Jde o produkt 2v1 takže vám v koupelně ušetří místo i čas během používání. Super bude i na cesty, balení je tak akorát a do kufru se určitě vejde. Vlásky opravdu pěkně umyje a navíc je provoní kokosovou vůní. Díky tomu, že je produkt zároveň i kondicionérem, jsou vlasy krásně jemné a jdou fakt dobře rozčesat. Opravdu dokonalé, nemůžu si na nic stěžovat. Ve složení najdete provitamin B5, který vlasy vyživuje od kořínků. Super taky je, že je tento produkt vhodný pro všechny typy vlasů, takže si ho můžete doma půjčovat. Po umytí z vlasů cítím krásnou vůni ještě pěknou chvilku (cca hodinku). 
 
 Body mist Kokos
Na tento sprej jsem byla hodně zvědavá. Jde o osvěžující a opravdu nádherně voňavý tělový sprej. Ta vůně kokosu je pro mě naprosto skvělá. Stačí zavřít oči a hned jsem na pláži a užívám si tropickou vůni. Používám ji jak na tělo tak i na vlasy, které krásně provoní. Sprej má šetrné složení bez parabenů, barviv, ftalátů a fenoxyetanolu. 

Oba produkty moc chválím a určitě budu zkoušet i další produkty od této značky. Ceny obou produktů se pohybují okolo 100 Kč a jsou tak podle mě velmi dostupné. Já se chystám na sprchový gel a také tělové mléko z řady Kokos, ta vůně si mě získala. Oba produkty si můžete objednat na e-shopu Notino.cz

ZNÁTE ZNAČKU NATURALIUM? 


1 komentář:

  1. Já jsem dostala 3 jejich vzorečky a byla jsem také velmi spokojená :)
    Určitě si od nich plánuji ještě něco pořídit...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...