středa 29. listopadu 2017

Makeup Revolution: Zapečené stíny Bang Bang

Dnes bych vám chtěla ukázat menší paletku očních stínů značky Makeup Revolution, která obsahuje 5 zapečených stínů. Paletka má název Bang Bang a obsahuje bílý odstín, granitový odstín, černý odstín, stříbrný a tmavě modrý odstín. Všechny jsou třpytivé.
Jak vidíte na fotkách, tak je obal kulatý, velký tak akorát do dlaně a neobsahuje zrcátko. Každopádně zavírání drží fakt pevně, až mám někdy problém se k stínům dostat, abych si nepolámala nehtíky :D. Paletka obsahuje i malý pěnový aplikátor na stíny, který tedy doporučuji používat, protože štětci stíny nejdou nabrat. Takže já stíny nanáším buď prsty nebo přiloženým aplikátorem. 
Co se mi na stínech nelíbí, je to, že docela práší. Hlavně ty tmavší odstíny. Když jsem je nanášela na ruku, abych vám je vyfotila, tak mi na ruce připadaly nevýrazné. Potom jsem je ale vyzkoušela nanést přímo na víčko a tam už udělaly větší parádu. Pokud jde o výdrž, tak s bází mi vydrží cca 5 hodin a bez báze 3 hodiny, já myslím, že je to slušný výkon. 
Já jsem měla paletku v Mystery boxu a teď ji hledám na internetu, kde by se dala koupit, ale už ji bohužel nikde nemůžu najít, tak nevím ani kolik stojí a jestli je vůbec k sehnání. Ale když už jsem si dala s recenzí práci, tak vám ji přece jen zveřejňuji, třeba se paletka ještě na trhu objeví. Za mě je to lepší průměr, bez kterého se obejdete, ale když už ji doma máte, tak ji určitě využijete. 

ZNÁTE TUTO PALETKU? 
MÁTE RÁDY PALETKY OD MR?


1 komentář:

  1. Páčia sa mi odtiene, podľa mňa ich využije väčšina dievčat. Inak dizajn paletky je tiež top. :)
    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...