neděle 31. prosince 2017

Chloé: Love Story

Zima, sníh, Francie, Paříž, láska, vůně ... v dnešním článku bych vám ráda "dala přičichnout" k parfému značky Chloé kolem kterého jsem v parfumeriích i na e-shopech kroužila už hodně dlouho. Nakonec se ke mě dostal v balíčku od e-shopu Elnino.cz. Přiznám se, že nemám doma jen jeden parfém kterému bych byla věrná. Mám jich doma víc a různě je střídám, podle aktuální nálady. Takže parfém Chloé Love story přibyl do mé parfémové rodinky a vysloužil si čestné místo hned v přední řadě. 
V balíčku mi dorazil parfém ve velikost 30 ml, za což jsme moc ráda, protože si raději kupuji menší flakonky víckrát do roka než abych měla jeden velký flakón třeba dva roky. Parfém přišel v krásné elegantní bílé krabičce se zlatými nápisy. Už balení působí opravdu luxusně a co teprve ten dokonalý flakónek. 
Oficiální popis vůně: 
Poslechněte si zamilovaný příběh naplněným těmi nejkrásnějšími slovy a city s vůní parfémované vody pro ženy Chloe Love Story. Vůně, která se inspirovala noční atmosférou jednoho z nejromantičtějších měst světa – Paříže, byla uvedena na trh v roce 2014. Za svým elegantním a sebevědomým designem flakonku tato jedinečná květinová vůně ukrývá učiněný gejzír něžnosti a ženskosti. Zažijte i vy svůj dokonalý romantický příběh se smyslnou, jemnou květinovou vonnou kompozicí, která žádného muže nenechá chladným.
Jde o velmi elegantní květinovou vůni. Ze začátku na vás však rozkvetlá květinová zahrada nečeká, svěžest vašemu tělu dodá osvěžující citron, bergamot, grep, šťavnatá hruška a vůně neroli. Úvodní akordy odezní a vy se ocitnete v říši květin. Vaše tělo provoní madagaskarský jasmín, květ pomerančovníku, který je klíčovou složkou vůně, společně s růží, sladkou broskví a černým rybízem. Závěrečné tóny, které poodhalí vaši smyslnou stránku, patří hřejivému dřevu, pačuli a pižmu. Myslím, že po tomto popisku, jste se do parfému musely zamilovat stejně jako já!
Já vůni hodnotím jako silnější, ale ne zase moc. Po lehkých letních toaletkách je to opravdu pecka. Jsem za to ráda, protože nesnáším, když se navoním a musím napínat smyslové "čichací" buňky, abych nějakou vůni vůbec zaznamenala. S Chloé Love Story s tím nemám problém, stačí párkrát šplíchnout a vůně se krásně rozvine v okouzlující a romantickou vůni. Vůně je podle mě super na zimu. Výdrž vůně je cca 5 hodin, což je podle mě super. A protože je flakonek o objemu 30 ml menší, tak se krásně vejde od kabelky a můžu ho tak mít celý den u sebe a sem tam se navonět. 
Ze samotného balení i z parfému vyzařuje luxus a čistota! Kam přijdu navoněná tímto parfémem, tam mi vůni chválí a ptají se, co je to za parfém. Chloé Love Story si můžete objednat na Elnino.cz.

JAKÝ JE VÁŠ NEJOBLÍBENĚJŠÍ PARFÉM?


8 komentářů:

  1. Tento parfém mám mooc ráda :)

    Přeji Ti šťastný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi hodně flakonek, ale vůni jsem zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji běž někam ovonět, voní krásně :).

      Vymazat
  3. Love story som mala kedysi dávnejšie, dostala som ju ako darček, a spomínam si, že krásne voňala (rada by som si to teraz ešte pripomenula) :) i keď, ak by som si objednávala ja, tak by som vsadila na klasiku Chloé Chloé :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Ach táák miluji Chloé ! Minulé Vánoce jsem od Ježíška dostala klasickou a ráda by jsem vyzkoušela tuto ) ZanetMlcak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si zase napsala na seznam tu klasickou :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...