pátek 8. prosince 2017

Lavera: Jemný roll-on deodorant bio divoká růže

Dnes vám ukážu další přírodní deodorant, tentokrát půjde o zástupce značky Lavera a to konkrétně o Jemný roll-on deodorant bio divoká růže. Deodorant neobsahuje alkohol ani parabeny a přináší krásný pocit svěžesti a čistoty.
Balení deodorantu si můžete prohlédnout na fotkách, jde o plastovou nádobku s praktickým šroubovacím víčkem o objemu 50 ml. Kulička se dobře otáčí, z čehož mám občas u takových roll-on produktů strach, ale tady není čeho se bát. A celkově se balení příjemně drží v ruce a i na pohled je povedené. Jak jsem už psala v úvodu, tak jde o jemný deo roll-on, který neobsahuje alkohol a přináší pocit svěžesti po celý den. No celý den nezvládne snad žádný produkt, ale půl dne úplně v pohodě. Jeho vůně je jemná a nevtíravá. Voní jako byste si přičichly k růžím.
Tento produkt obsahuje bambusová a bavlníková vlákna a také výtažky z bio fenyklu a bio vilínu. Je skvělý i pro citlivou pokožku. Dále ve složení samozřejmě najdete růžový olej, který je bohatý na vitamín A, C a E. Tento olej podporuje obnovu buněk a chrání pokožku před působením volných radikálů. Navíc má tonizující a protizánětlivý účinek a působí proti křečím. Olej se z růžových lístků získává metodou parního destilování. Věděly byste, že na výrobu 1 l růžového oleje je třeba 3–5000 kg růžových plátků posbíraných za časných ranních hodin? V ranních hodinách je koncentrace cenných aromatických substancí nejvyšší – proto jsou květy sbírány právě v tuto dobu.
Další ingrediencí je Bio jojobový olej, který je považován za všelék na různé kožní problémy. Tento olej je získáván šetrným lisováním za studena z jojobových plodů divoce rostoucího keře, který může dosahovat výšky až 3 metrů. Svou konzistencí připomíná spíše tekutý vosk. Obsahuje protizánětlivé látky a důležité minerály a vitamíny, které zjemňují pokožku. Dále Bio myrta, která má revitalizující a stimulující účinky a nakonec bio vilín a bio fenykl, které nabízejí harmonizující a adstringentní - tedy stahující účinky. Doporučuji ho použít ráno a vzít si ho s sebou do kabelky a až bude potřeba podpaží znovu přetřít. 
Cena tohoto skvělého pomocníka je 175 Kč, což si myslím, že je za přírodní produkt skvělá cena a určitě ho doporučuji na vyzkoušení. Můžete si ho objednat na e-shopu OrganicTime. Na e-shopu najdete kromě varianty doe roll-on taky: Sensitive, Invisible, Fresh 24, Neutral, Bio rakytník a Bio pomeranč, Bio Verbena a bio limetka.

POUŽÍVÁTE PŘÍRODNÍ DEODORANTY?


7 komentářů:

  1. Kosmetiku od Lavery mám na svém listě, ještě jsem od téhle značky nic neměla. Přírodní deodoranty používám cca rok a půl. Momentálně používám Salt of the Earth ve spreji a nemám k němu výhrady.

    Terezah-style
    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lavera je velmi dostupná a to jak cenově, tak i proto, že se dá sehnat i v DM drogerii :).

      Vymazat
  2. Ty jo, přírodní deodorant jsem ještě nikdy nezkusila. Myslim, že to není špatná volba a asi si ho pořídím.

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že na mně tyhle přírodní deodoranty nefungují...
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá hodně dobře, budu muset vyzkoušet. Díky. :) Já právě docela dlouho sháněla nějaký tuhý parfém, který by byl zároveň přírodní a hezky voněl. Vůbec by mě nenapadlo, že to v dnešní době bude takový problém, ale asi jsem prostě jen moc náročná. Každopádně dala jsem nakonec na doporučení jedné kamarádky a zkusila jsem objednat z https://www.biooo.cz/bio-kosmetika/parfemy/ Dokonce i vůni jsem trefila napoprvé, takže jsem nadšená. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...