úterý 5. prosince 2017

Annemarie Börlind: Deo Přírodní Sprej

Krásný den, dneska pro vás mám recenzi na Přírodní deo sprej z řady Body Lind opravdu luxusní značky Annemarie Börlind. V poslední době používám jen přírodní deodoranty a nemůžu si je vynachválit! Tak jsem byla zvědavá, jak mi sedne tento a na moje dojmy se podívejte v článku.
Řada BODY LIND se zaměřuje na hydratační péči o tělo. Produkty z této linie se mají postarat o správnou funkci kožní bariéry, která je velmi důležitá pro ochranu před vnějšími a škodlivými vlivy. Ochranný plášť posiluje a ten potom udrží více vlhkosti. Tato řada je založena na novém složení, které obsahuje vzácnou skladbu ingrediencí, jako je například extrakt z fíků a oleje z kamélie, které podporují mechanismus přirozené regulace hydratace,zásobují jí dostatečným množstvím hydratace a chrání tak pokožku před vysoušením. 

Hlavní ingredience:
Aloe Vera (organicky pěstována z Fair Trade zdrojů) uklidňuje, zvláčňuje, působí protizánětlivě.
Olej z kamélie (organicky pěstovaný) - vzácný olej je získáván z kamilkových semen. Poskytuje jedinečnou péči o pokožku, chrání, hydratuje a je ideální pro citlivou pokožku. 
Vzácné rostlinné oleje: Sezamový olej, Arganový olej, Makadamiový olej, Bambucké máslo
Fíkový extrakt (organicky pěstovaný). Skvělý fíkový extrakt osvěží, dodá pokožce intenzivní hydrataci. Dodává pleti dlouhotrvající ochranu proti vysušení pokožky. 

Pyramida vůní:
Hlava: Pomeranč, Listy bazalky
Srdce: Bílý jasmín, Růže, Karafiát
Základ: Santalové dřevo, Vanilka

Tak to by byly základní informace k samotné produktové řadě a teď se podíváme blíže na Deo Přírodní Sprej, který jsem dostala na vyzkoušení. Sprej je ve skleněné lahvičce, která působí opravdu bytelně. Sklo je matné, což způsobuje opravdu luxusní dojem už jen z balení. Lahvička je o objemu 75 ml. Sprej se aplikuje jednoduše rozprašovačem, který rozprašuje opravdu parádně. Obalu nemám co vytknout! 
Deodorant má opravdu lehkou, jemnou a velmi příjemnou vůni, která je nevtíravá a řekla bych, že bude vonět opravdu každému. Je vhodný pro všechny typy pleti a mohou ho používat jak ženy, tak muži - jde tedy o univerzální produkt. Deodorant snižuje výskyt bakterií na pokožce a díky tomu nedovolí nepříjemnému tělesnému pachu, aby vám znepříjemňoval den. Obsah šalvějového oleje a extraktu z fíků pomáhá eliminovat nadměrnou tvorbu potu. Šťáva z Aloe vera pomůže zklidnit citlivou pokožku. 
Tento přírodní deo sprej nabízí účinnou ochranu proti pocení, poskytuje pocit příjemné svěžesti a spolehlivě zabraňuje zápachu těla. Líbí se mi, že je vhodný pro vegany a neobsahuje hliníkové soli. Neobsahuje ani parabeny, parafíny, silikony, PEG, SLS, SLES, ropné deriváty, silikonové oleje, polycyklické sloučeniny, syntetické vůně a barviva, konzervační látky a nanočástice. Je bez živočišných výtažků a není testován na zvířatech. Produkt je dermatologicky testován. 

Já tento sprej používám vždy ráno, kdy ho nastříkám do podpaží, nechám zaschnout pár minutek a potom se obleču. Na oblečení nezanechá žádné mapy, nijak se nedrolí. Po celý den si na nějaké pocení ani zápach ani nevzpomenu. 

Všechny produkty Annemarie Börlind obsahují čistou termální vodu získanou z pramene v Černém lese/Schwarzwaldu z hloubky 165 m, bohatou na minerály jako draslík, hořčík, vápník a zinek. Tato voda není nijak chemicky ošetřena.
Annemarie Börlind je opravdu špičkou na trhu s luxusními přírodními produkty s vysokou kvalitou! Značka obdržela certifikát ECO CONTROL, což znamená, že dosahuje opravdu vysokých standardů v oblasti kvality produktů, vědy a výzkumu, životního prostředí a zdrojů, společnosti a také v oblasti práce. I Deo sprej, který jsem zkoušela tentokrát opět potvrdila, že Annemarie Börlind opravdu umí a ví, co si zákazník žádá. Krásný obal, skvělé účinky, přírodní složení a příjemnou vůni! Cena je v poměru s kvalitou produktu přijatelná a naprosto odpovídající. Deo Sprej si můžete objednat na e-shopu Annemarie Börlind za krásných 361 Kč.

ZAUJAL VÁS TENTO SPREJ?


5 komentářů:

  1. Mě přírodní spreje moc nevyhovují, nefungují na mě a musím používat chemické antiperspiranty. Ale tento sprej vůbec nevypadá špatně a i popis mě velmi zaujal. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já už po těch chemických snad vůbec nesahám, oblíbila jsem si ty přírodní a jsem ráda, že na mě fungují :).

      Vymazat
    2. ja som práveže na chemické spreje zanevrela..tie mi viac škodili ako prospievali..keď má sprej prírodné zloženie..tak to je úplne o niečom inom.. :)

      Vymazat
  2. Kozmetiku ANNEMARIE BÖRLIND zbožňujeeeeem.
    Taktiež aj tento sprej, skvelo splní účel a taktiež krásne vonia.
    :):):):)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...