středa 23. srpna 2017

Avon: Báze pod oční stíny


Krásný den holky! Dnes vám ukáži bázi pod oční stíny. Báze pod oční stíny určitě není žádnou novinkou a možná už jste na ni nějakou recenzi četly, ale pokud ne, tak čtěte dál. Dnes se s vámi totiž podělím o moje poznatky. Podkladová báze pod oční stíny je pro mě dnes už nezbytná. Nechápu jak jsem mohla stíny nosit bez báze. Krásně fixuje oční stíny (hlavně pokud používáte ty práškové) a zabraňuje jejich stírání, hromadění v záhybu očního víčka a navíc udržuje stále stejnou intenzitu barvy stínu.

Tahle báze od Avonu je v malinkém skleněném kalíšku se šroubovacím uzávěrem. Sklenička je pěkná a působí opravdu bytelně (ale na zem ji schválně neházejte). Na skleničce mi trošku vadí, že má docela úzké hrdlo, takže se do ní prstem špatně dostává.
Pokud jde o konzistenci, tak ta je taková hustě krémová, trošku lepivá, na víčko se dobře nanáší a roztírá se do ztracena. Na bázi oceňuji hlavně to, že dobře zvýrazňuje samotnou barvu stínů na oči, což je myslím fajn. Pokud jde o prodloužení výdrže samotných stínů, tak můžu s klidem říct, že s bází stíny vydrží cca dvojnásobně dlouhou dobu takové, jaké je ráno nalíčím. Každopádně celý den nezvládne, já počítám, že v pohodě vydrží 8 hodin. 
Podle mě se báze značce Avon povedla, líbí se mi, že hlavně prášivější stíny opravdu udrží, tam kam je nanesu, výdrž skvěle prodlouží a odstíny jsou rázem sytější. Je potřeba ji citlivě na oční víčka nanést a rozťupat do ztracena. Stačí opravdu jen trošinka, která vytvoří na víčkách jemný film, jako podklad pro stínování. No a nemám pak problém ani s odličováním. Báze je snadno odstranitelná běžným odličovačem očního okolí.
Pokud jste tuto bázi ještě nezkoušely, tak ji vyzkoušejte, myslím, že nebudete zklamané. Cena báze je myslím v pohodě stojí totiž 109 Kč a koupíte ji třeba na Notino.cz. 

POUŽÍVÁTE BÁZE POD OČNÍ STÍNY?


12 komentářů:

  1. nejakú dobrú bázu hľadám, tak sa možno pozriem po tejto :) páči sa mi tá konzistencia
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej se v poměru cena a kvalita je fakt super.

      Vymazat
  2. Ja bez bázy ani von neidem, lebo by mi tiene bez nej vydržali asi polhodinu. Túto som už mala, ale nejak si ju extra nepamätám, takže asi žiadna sláva. Teraz používam Artdeco a je celkom ok, ale 8 hodín s ňou nedám :(

    OdpovědětVymazat
  3. Já teď zkouším bázi od Artdeco :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle bázi mám a docela mi sedí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpovědětVymazat
  6. O pořízení této bázi pod stíny již dlouho přemýšlím, takže děkuji Ti za tvojí recenzi, protože si jí určitě koupím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Túto bázu som mala a po čase akoby vyschla, neviem prečo.

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...