sobota 12. srpna 2017

Oriflame: CC krém na vlasy

Pleťové CC krémy už asi znáte, ale slyšely jste už o CC krému na vlasy? Je to asi dva měsíce zpět, kdy se v katalogu Oriflame objevil tento CC krém. Koupila jsem ho v akci, ale bohužel už si nepamatuji kolik jsem za něj platila, ale chápete byl prostě v akci :-) a tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Myslím, že dnes přišla ta pravá chvíle na jeho recenzování.
CC krém na vlasy? Já jsem nějak netušila, co si pod tímto názvem představit, tak mi to nedalo a prostě jsem tento produkt musela koupit a vyzkoušet. CC krém je v plastovém obalu s fialovou etiketou a docela se mi líbí, Oriflame se snaží být moderní. Jde o nesmývací krém ve spreji, což mi přijde opravdu praktické. Když jsem uviděla, že jde o rozprašovací aplikátor, čekala jsem, že půjde o tekutou vodičku. Konzistence je ale opravdu krémová a aplikátor s ní překvapivě nemá nejmenší problém. 
Oficiální popis: 
CC krém na vlasy slibuje regeneraci, ochranu a zkrášlení vašich vlasů. Podobně jako CC krém a pleť je i CC krém na vlasy produkt s více účinky, který slibuje vysoce efektivní výsledky. Bývá k dispozici ve formě balzámu, krému nebo spreje a nabízí až 10 zkrášlujících benefitů. Stojí za ním snaha spojit samostatné pečující, zvláčňující a stylingové produkty do jediné receptury. Jde o produkt, který se neoplachuje, a přináší vlasům 10 efektů v jedné aplikaci. Stejně jako pleťové BB a CC krémy hydratují, zvláčňují, působí proti stárnutí a brání před UV zářením, tak i CC krém na vlasy spojuje péči o všechny potřeby vlasů v jednom produktu. Můžete očekávat seznam ingrediencí zahrnující mimo jiné Omega mastné kyseliny, antioxidanty, UV filtry a přírodní oleje.
Tento produkt by měl vlasy zvláčnit, odstranit takové to nechtěné poletování vlasů kolem hlavy zároveň by měl vlasům dodat objem, usnadnit jejich rozčesání, vyživit je a chránit proti třepení konečků. Já ho používám, jak na mokré ručníkem vysušené vlasy po umytí nebo prostě kdykoliv jdu kolem lahvičky v koupelně, rovnou na suché vlasy. Nanáším ho vždy asi od poloviny délky vlasů ke konečkům. Ke kořínkům si ho nedávám. 
Sleduji tyto účinky: vlasy jsou opravdu krásně jemné a hladké, opravdu tolik neelektrizují, pokud jde o objem ten mi nepřijde nějak výrazně větší a pokud byste se bály, že budete mít hned mastné vlasy, tak tento efekt se nekonal, což je plus. Mám krátké vlasy, ale myslím, že pro holky s dlouhými vlasy by to mohla být super pomůcka i když mají problémy s tím, že nemůžou vlasy rozčesat. 

UŽ JSTE SI TOHOTO PRODUKTU V KATALOGU ORIFLAME VŠIMLY? 
ZAUJAL VÁS NEBO JE TO ZBYTEČNOST? 


6 komentářů:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...