pátek 25. srpna 2017

Tvoja kosmetika: Kúra na vlasy

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na Olejovou kúru na vlasy od slovenské značky Kozmetika Tvoja. V poslední době jsem si zvykla pravidelně používat různé olejíčky a kúry na vlasy mimo jiné i tuto, tak si přečtěte moje dojmy.
Tahle olejová kúra podporuje růst vlasů a zároveň je vyživuje a regeneruje. Je vhodná pro všechny typy vlasů. Líbí se mi, že zaceluje roztřepené konečky, což je vidět skoro hned, teda aspoň mým vláskům fakt pomohla. 

Olejíček je v sympatické průhledné plastové lahvičce s praktickým pumpičkovým aplikátorem. Objem nádobky je 150 ml, což už je docela dost a aspoň mě olejíček vydrží určitě dlouho, mám kratší vlasy a stačí ho trocha. Pumpička je dostatečně velká, takže se pohodlně mačká a taky se dá uzamknout proti vylití. 
Kúra obsahuje ricinový olej, který se do hloubky postará o výživu vlasů, zpevňuje vlasové kořínky a předchází tvorbě lupů. Olej z hroznových jadýrek, který vlasy vyhladí a navrátí jim zářivý lesk. Jojobový olej intenzivně vyživí a regeneruje lámavé a roztřepené vlasy. Mandlový olej je zase bohatý na vitamin A a zabraňuje vypadávání vlasů a urychluje jejich růst. Obsahuje i vitamin E je velice důležitým vitamínem, pro zdraví a pevnost vlasů. A nakonec panthenol, který zklidní pokožku hlavy a zároveň vlasy hydratuje.
Já tuto kúru používám vždy jednou za týden většinou o víkendu. Nanesu si cca dvě pumpičky na vlhké vlasy ještě před umytím a vlasy zabalím do ručníku, tak aby byly pěkně v teple. Vlasy nechám takto odpočívat 30 minut a potom je umyji šamponem. Oleje opravdu nanášejte jen přiměřené množství, pokud byste měly po umytí vlasů, vlasy stále mastné, tak příště zkuste použít oleje méně, taky jsem si musela na to správné množství přijít. 
Já jsem tento kouzelný olejíček dostala na vyzkoušení z e-shopu Spabox.cz. Pokud e-shop neznáte, tak se určitě podívejte. Stránky mají moc pěkný nový vzhled a najdete na nich spoustu zajímavé přírodní kosmetiky. Kúru můžete koupit normálně za 225 Kč, ale teď je na ni 25% sleva :). A pokud budete chtít ušetřit ještě trošku víc, tak pro vás mám slevovu 10%. Stačí do košíku vložit: Sleva10%.

POUŽÍVÁTE OLEJÍČKY NA VLASY?


10 komentářů:

  1. Olejíčků mám doma několik. Momentálně mám rozdělaný jeden od Gliss Kur. Tuhle značku jsem nezkoušela, ale líbí se mi že by měl podpořit růst vlasů. A pokud by mi s konečkama pomohl jako tobě, určitě po něm ráda skočím :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, obsahuje ricinový olej a ten je na růst vlasů (i řas) jako dělaný!

      Vymazat
  2. používam bez oleja na vlasy by som už nedokázala žiť :D.
    používam argánový od Joanny, tento som ešte neskúšala, ale vyzerá super! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No arganový olej jsem na vlasy ještě nezkoušela, ale určitě ho zkusím :).

      Vymazat
  3. Používám Gliss Kur olejíčky a masky, ale tohle vypadá dobře :) ale podpoření růstu vlasů bych brala, rostou mi neskutečně pomalu :/

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám momentálně jen kokosový a občas si něco koupím jiného. Podle mě je stejně nejdůležitější vlasy tepelně neupravovat a oni se pak časem uzdraví. Nějaké séra či předséra a podobné nesmysly jsou podle mě zbytečné. Jsem toho názoru že vlasům stačí šampon, kondicionér, nějaký olej a maska. Pěkná recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo taky používám kokosový olej na zábaly, přes noc.

      Vymazat
  5. Já používám jakýsi olejíček od Oriflame (nebo od Avonu?) a docela funguje, i když ho používám spíš ze zvyku :D Postupně bych chtěla přejít na cruelty-free a přírodní kosmetiku, takže dopotřebuji to, co už mám a postupně přejdu :) Zrovna tenhle olej vypadá moc dobře!

    Moje nejhlavnější péče o vlasy sestává z henny, která mi neskutečně pomohla a díky ní mi vlasy zesílily, rostou rychleji a jsou o poznání méně roztřepené. Zkus bezbarvý hennový zábal, mají ho v DM a nemůžu si ho vynachválit :) Na barvení hennou chystám článek (chystám, takže může vyjít za týden i za měsíc :D pardon O:) ), takže kdyby tě to víc zajímalo, dočteš se to na mém blogu - snad teda brzy! :)

    https://majahampeisova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé túto značku nepoznám, ale veľmi rada niečo takéto vyskúšam! Vecičiek na vlasy mám doma naozaj veľa, ale nikdy nezaškodí mať niečo navyše! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...