středa 30. srpna 2017

MusK: Kousek nebe + SOUTĚŽ

V dnešním článku bych vám chtěla ukázat další krásně vypadající a dokonale vonící mýdlo slovenské značky MusK (Mýdlárny u slečny Kaplanové). Konkrétně půjde o mýdlo s názvem Kousek nebe, tak se na něj jdeme podívat podrobněji.
Tohle krásné přírodní designové mýdlo romanticky pojmenované Kousek nebe obsahuje včelí vosk a má květinovo-citrusovou vůni, která je pro mě naprosto neodolatelná. Na fotkách můžete vidět jeho krásnou modrou "krajku" díky, které mi bylo až líto ho použít. 
Toto mýdlo je ručně vyrobené za studena a obsahuje výživnou kombinaci olivového, ricinového a kokosového oleje se včelím voskem. Uvolňující vůni pak dodávají mýdlu esenciální oleje z geránia a pomeranče. Napomáhají k relaxaci, harmonizují a navozují klidný spánek. Mýdlo je vhodné i pro citlivou, problematickou a ekzematickou pokožku. 
I když jsem se pár dnů na mýdlo chodila jen dívat do pěkné papírové krabičky, tak jsem ho nakonec začala používat, protože jeho cena není zase tak vysoká, abych ho musela nějak šetřit. Prostě až mi dojde objednám si ho znovu. Cena tohoto mýdla je 129 Kč. A víte co? Myslím, že toto mýdlo by bylo i pěkným dárečkem pro kamarádku, mamku nebo babičku :). 

SOUTĚŽ
Skvělá Kristinka z Blueberryhill.cz mi spolu s mýdlem Kousek nebe poslala i pěknou várku menších balení mýdel MusK. Myslím, že tato menší mýdla se hodí skvěle na cesty, ale také na vyzkoušení. Myslím, že když je vyzkoušíte, určitě si koupíte i jejich větší balení. Mám pro vás tedy soutěž, která bude mít 3 výherkyně a každá dostane 4 malá mýdla MusK.
Podmínky soutěže:
1. Sledovat můj blog přes GFC (Google Friend Connect) a napsat mi do komentáře jméno/přezdívku, pod kterou blog sledujete.
2. Sledovat FB stránku e-shopu Blueberry Hill
3. Odpovězte do komentáře na tuto otázku: Od jaké částky se na e-shopu Bluebrry Hill neplatí poštovné?

SOUTĚŽ JE UKONČENA
Výherkyně najdete na FB :) a budu jim psát e-mail. 

Výherkyně budu kontaktovat e-mailem (pokud mi ho do komentáře uvede, pokud ne, tak se mi musí ozvat sama). Na odpověď budu čekat 3 dny, potom losuji znovu. Výherkyně oznámím na FB. Soutěž ukončím 10.9. někdy večer a zapojit se můžete pokud máte doručovací adresu v ČR nebo SR. Budu se těšit na všechny vaše milé komentáře. 

UŽ JSTE VYZKOUŠELY NĚKTERÉ Z MÝDEL MUSK?


18 komentářů:

  1. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale mýdla vypadají zajímavě :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Ivet Eliška 🙂 Pošta zdarma nad 899,- mýdla jsou super a vyzkoušet se musí všechny 😁 kolky7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně vím, co znamená název značky :) Po této značce pokukuji delší dobu a tuhé mýdlo by se mi hodilo, protože bych ze sprchových gelů chtěla přejít právě na tuhá mýdla.
    GFC, FB: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz
    Poštovné je zdarma nad 899 Kč :)

    Kosmetické radosti za poslední dobu

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, krásná soutěž a super článek. Značku neznám, ale myslím, že bude třeba ji více prozkoumat:-) Sleduji tě jako Hanka Blažková, na FB jako Hanča Číča Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Poštovné se odpouští nad 899 Kč.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Od MUSK jsem mýdlo měla, bylo skvělé. Ráda bych vyzkoušela i jiné varianty, proto se ráda zapojím do soutěže. Poštovné se neplatí od 899.-
    Hezký den.
    Fb: siraelxy blogspot
    Barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. jéj, to mydlo s čipkou vyzerá prekrásne! veľmi rada by som niečo takéto handmade vyskúšala, lebo zatiaľ používam iba klasické drogérkovské produkty :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, sleduji přes GFC i FB jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz
    Poštovné se neplatí při nákupu nad 899Kč. Přírodní mýdla mám moc ráda, tuto značku neznám, v článku jsi mě ale pěkně nalákala:-).

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky
    Na GFC tě sleduji jako Alyssana Alyss
    Na FB tě sleduji jako Alyss Alyssana
    Můj e-mail je alyssana@seznam.cz
    Poštovné se naplatí od 899,-
    Papa

    OdpovědětVymazat
  9. Poštovné je zdarma od objednávky nad 899,- :) na Fb sleduji jako Barbora Francová, GFC Barbora Červenková. cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC + FB Mirka Škampová
    Doprava
    Nad 899 Kč/ 33 € ZDARMA
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Od 889,-
    Gfc Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Kači,
    tvůj blog jako pravidelná čtenářka sleduji pod tímto účtem, tedy jako Nela Agáta Procházková. Na soutěžní otázku odpovídám tak, že se poštovné na e-shopu nemusí platit od 899 Kč :)
    cumanelka@gmail.com

    Hodně štěstí v blogování!
    Nela

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Kristýna Kaderová
    2. Sleduju jako Kristýna Kaderová
    3. od 899 Kč
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Značku neznám ale vypadá zajímavě. Poštovné zdarma je při nákupu nad 899 Kč. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Miška
    FB Miška Pavlíková
    Poštovné zdarma při nákupu nad 899 Kč.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. gfc nikola benkova
    fb nika benko od 899kc
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou nádherná mýdla! Miluju tyhle voňavé věcičky s puncem starých časů :) Děkuju za tuhle skvělou příležitost je vyhrát! Kdyby sis taky chtěla zasoutěžit, mrkni sem: https://www.brasty.cz/soutez. Můžeš vyhrát celokovové dámské hodinky Festina jen za pár kliknutí! Přeju hodně štěstí (tobě i sobě :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...