úterý 12. července 2016

Purity Herbs: Krém na ruce z Islandu

Dnes pro vás mám pokračování recenze na produkty od značky Purity Herbs. Pokud jste nečetly předešlou recenzi, tak si ji určitě přečtěte, protože jsem v článku psala i příběh o tom, jak značka vznikla (odkaz).
HAND CARE - KRÉM NA RUCE
Dalším produktem, který jsem dostala k testování byl krém na ruce. Už jsem to někde psala, ale doma mám krémů na ruce spoustu a různě je střídám podle toho, který mi zrovna přijde pod ruku. Jsem ráda, že jsem mohla vyzkoušet i tento. Od většiny krémů se liší tím, že není v tubě, ale v plastové lahvičce s pístovým aplikátorem (pumpičkovým) o obsahu 50 ml. Při první aplikaci jsem víčko (aplikátor) zmáčkla hodně a vylezlo mi krému tak na tři páry rukou, namazala jsem všechny ruce lidí, kteří byli v okolí. Takže pozor aplikátor mačkat jen trošku, krému totiž stačí nanést málo. Krém je hedvábně hladký a krásně pokožku hydratuje. Krém je vhodný pro suchou kůži na rukou, já ho používám i na suché lokty nebo když pracuji na zahradě s hlínou, tak abych ručky trošku zregenerovala. Krém se rychle vstřebá a pokožku rukou chrání a také hojí drobné ranky. 

Krém na ruce můžete koupit za 459 Kč na tomto odkazu.

ZAUJAL VÁS TENTO KRÉM? 
JAKÝ KRÉM NA RUCE JE VÁŠ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?


13 komentářů:

  1. Vypadá skvěle. Zatím nemám žádný oblíbený krém na ruce. Většinou je střídám, protože ráda zkouším nové věci. Momentálně používám krém od Yves Rocher. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám doma myslím dva krémy od YR a jsou taky dobré, moc pěkně voní.

      Vymazat
  2. To teda jo určitě se mrkni, co j všechno v nabídce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aplikátor mi přijde praktický, možná i lepší než u klasických krémů na ruce :)

    News | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem zvyklá na jiné aplikátory, tento je fajn, že se krém vypotřebuje do posledního zbytečku, ale musí se dát bacha, aby se zbytečně neplýtvalo.

      Vymazat
  4. Zaujímavá značka. Ja mám strašne suché ruky no nikdy sa neprinútim si ich namasti5 krémom. Nemám rada ten pocit krému na rukách.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj bohužel na suchou pokožku se musí použít mastnější krémy, ale já mám zkušenost, že se dobře vstřebává.

      Vymazat
  5. Krém vypadá dobře má super balení :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to skvěle, díky práci mám hodně suché ruce, kolikrát popraskané až do krve, ale normální krémy nepomáhají.. Ale zase není to úplně levná sranda no:) rozhodně nad tím popřemýšlím

    OdpovědětVymazat
  7. Hm...vypada vyborne. Ja kremy hodne stridam. Kupuji vetsinou Balea, Avon a pak z Lidlu. Budu muset vyzkouset i jine znacky.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...