čtvrtek 21. července 2016

Pleva: Medový peelingový krém a pleťová maska se včelími produkty


Pěkný den, dnes jsem si pro vás připravila recenzi na produkty od české firmy Pleva. Firma se zaměřuje na produkty z medu, propolisu a prostě všeho, co včeličky vyprodukují. Chtěla bych moc poděkovat za poskytnutí těchto produktů, udělaly mi velkou radost. A dneska se podrobněji podívám na medový peelingový krém a na pleťovou masku se včelími produkty. V balíčku mě moc potěšila kartička se sluníčkem a ručně psaným textem. Sluníčka mi vykouzlila úsměv na rtech.
K medu a k samotným včelkám mám dost kladný vztah. Děda měl dřív včely, takže celý proces toho jak se medík dostane do skleničky jsem mohla vidět. A olizovat čerstvý med rovnou z včelích komůrek to byla lahoda! Propolisu jsme tedy měli doma vždycky dost, takže jsem přesvědčena o jeho blahodárných a léčivých účincích. Bohužel včelky onemocněly a děda se jich musel zbavit. Ale všechny pomůcky a nástroje správného včelaře jsou na půdě schované, kdybychom někdy s Honzou chtěli včelařskou tradici obnovit. Včelaření zabere spoustu času! Děda trávil každý víkend na včelách (neměl včely u domu, ale u lesa). Super na tom bylo, že jsme každou neděli jezdili na procházky do lesa. Než děda zkontroloval včelky, tak jsme s babičkou obešly půlku lesa. 

Medový peelingový krém
Nabízený Peeling s medem je ve skleničce o obsahu 50 g, tato sklenička je ještě ukrytá v papírové krabičce, která má zajímavý tvar, musím říct, že si firma dala záležet i na obalu! Vůně peelingu je moc příjemná a krásně medová, všechny produkty značky Pleva mi voní po propolisu a med a propolis to já můžu. To pro mě znamená zdraví.
Peeling jemně odstraňuje buňky a vyhlazuje pokožku. Jeho konzistence je krémová a peelingové složky jsou takové hrubší, ale mě osobně to nevadí, jsem ráda, že je na pleti cítím. Krouživými pohyby peeling nanesu, nechám chvíli působit a smyji vodou. Hrubší částečky se nerozpouští, tak jak bývá u některých peelingů zvykem. Jsem sice zvyklá na hustší peelingy, ale i tento krémový mi vyhovuje. Po peelingu vždy pokožku namažu krémem nebo ještě nanesu pleťovou masku. A když je peeling medový, tak v jeho obsahu najdete med, který je přirozeným zdrojem bílkovin, minerálních látek, vitamínů a enzymů.
Peeling koupíte za pěkných 151 Kč na stránkách pleva.cz.

Pleťová maska se včelími produkty
Po použití peelingu si většinou dám na pleť tuto masku. Při první aplikaci jsem se musela ujistit jestli používám masku a ne krém, protože maska je dost podobná právě pleťovému krému. Konzistence je krémová a barva je také světle béžová jako krém. Maska se do pokožky jakoby vstřebá. Určitě nečekejte barevně odlišnou vrstvičku na tvářích, jak je to třeba u jílové masky od Saloosu nebo u masek značky Freeman. Masku si vždy na pleti nechám cca 15 minut, nijak mě při schnutí netáhne a ani mi nezpůsobuje žádné začervenání pokožky. Po patnácti minutách setřu zbytky masky vatovým tamponkem. Pokud máte pleť suchou, tak doporučuji masku vmasírovat, aby se krásně vstřebala. Já si po masce dočistím obličej pleťovou vodou a nanesu pleťový krém na akné, ale o těchto dvou produktech vám napíšu zase příště. Maska se používá u suché pleti jednou za týden a u mastné pleti jednou za dva týdny. Já ji používám jednou za týden a mám pleť smíšenou. Opět má krásné papírové balení a samotná maska je v tubě o obsahu 100 g. 
Pokud vás maska zaujala koupíte ji za 153 Kč ZDE.

CO ŘÍKÁTE NA TYTO PRODUKTY? ZNÁTE JE?


6 komentářů:

  1. Peeling me hodne zaujal, vypada vyborne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku znám, ale nic jsem od ní nezkoušela, ale přiznám se že mě hodně zaujal peeling. Já peeling používám obden, a poslední dobou jsem si oblíbila ty krémovější/gelovější a hlavně jemnější, ne žádné drsoně co ztrhnou i kůži.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Značku znám takhle z recenzí a mám takový pocit jestli jsem ji neviděla na farmářských trzích, těžko říct. Rozhodně se mi tato značka zamlouvá a ráda bych něco od této značky zkusila, přírodní kosmetika mě láká den ode dne víc. Spousta věcí mě i pomohla takže těmto přírodním věcem důvěřuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Peeling se mi líbí, ale nevím jak by mi to vonělo :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto výrobky vůbec neznám, ale moc se mi líbí. Ten peelingový krém mě asi zaujal nejvíce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...