pátek 22. července 2016

Dermokil: Jílová maska pro mastnou pleť


V poslední době jsem si dost oblíbila jílové masky a vlastně si patlu na obličej masky v poslední době docela pravidelně. Už jsem zkoušela jílovou masku od Saloosu a do té jsem se zamilovala. Před časem jsem dostala možnost vyzkoušet jednorázovou jílovou masku pro mastnou pleť od značky Dermokil.

Maska Dermokil obsahuje železo, hořčík, vápník, měď, fosfor, mandlový olej, růžovou vodu, zelený čaj a vitamíny A,B a E. Maska už je v balení připravena pro aplikaci, takže odpadá samotná příprava masky.  Balení je o obsahu 15 ml a na zadní straně najdete složení v češtině, což je super, protože samotná maska je vyrobená v Turecku, takže bych si moc nepočetla. Maska je jednorázová, ale já jsem si ji rozdělila na dvakrát a to jsem aplikovala silnou vrstvu, tak jak je psáno v návodu. Před aplikací jsem pleť ještě pečlivě očistila. Bahýnko jsem nechala působit asi 15 minut. Po umytí byla pleť jako dětská pokožka, krásně jemná a hladká.  Toto jednorázové balení totiž vyjde na 150 Kč. Jílové masky skvěle zatočí s černými tečkami a rozšířenými póry na obličeji, samozřejmě, že problémy nezmizí hned a úplně, ale zlepšení je vidět okamžitě.
Moje hodnocení:
+ hydratace a projasnění
+ stahuje póry a pleť vyčistí
+ okamžitě připraveno k aplikaci
- vyšší cena jednorázového balení 
UŽ JSTE O TÉTO ZNAČCE SLYŠELY? 
ZKOUŠELY JSTE NĚJAKOU JÍLOVOU MASKU? 



3 komentáře:

  1. O tejto značke som nepočula ešte ale vyzerá to dobre.

    Discoveringglam

    OdpovědětVymazat
  2. O tejto značke som nepočula ešte ale vyzerá to dobre.

    Discoveringglam

    OdpovědětVymazat
  3. O této značce jsem neslyšela, ale zkoušela jsem jílovou masku od Saloos, která je super :)

    Roztomilosti ze ZOOTu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...