středa 6. července 2016

Komsetika Lavera

Jsem moc ráda, že jsem objevila kosmetiku značka Lavera a musím se přiznat, že jsem ji dříve neznala. K testování mi bylo zasláno hned několik produktů. Za balíček bych chtěla zastoupení firmy moc poděkovat, udělal mi radost. Ráda bych všechny produkty představila a napsala na ně svůj názor. Pokud značku ještě neznáte, tak navštivte jejich internetové stránka a pořádně je prozkoumejte - dokaz zde.
Obnovující šampon pro matné vlasy Endless Shine
Šampon je v pěkném plastovém obalu laděném do růžové barvy a má obsah 200 ml. Pyšní se přírodním složením s unikátním komplexem čtyř pečujících složek. Obsahuje výtažky z bio rostlin. Chrání vlasy a zároveň jim poskytuje tu nejlepší péči. Pokud máte matné vlasy bez lesku, tak šampon vyzkoušejte, vlasům dodá krásný lesk. Bojuje proti splihlosti vlasů a pečuje o vlasy do hloubky. Parfemace je moc příjemná, já v ní cítím broskve nebo meruňky, ale možná se pletu. Neobsahuje silikony, parafíny ani minerální oleje. 
Cena je cca 150 Kč.
Obnovující kondicionér pro matné vlasy Endless Shine
Když šampon, tak k němu samozřejmě i kondicionér. Opět pěkné růžové balení o obsahu 150 ml a příjemná vůně. Obsahuje komplex z biomandlí, ovsa, rýže a sóji. Vlasům dodává lesk a všechny potřebné živiny. Vlasy jdou pěkně rozčesat. 
Cena je cca 150 Kč
Vyhlazující sprchový peeling
Peeling je v plastovém obalu, který je laděn do zelené barvičky a je o obsahu 200 ml. Peeling slibuje zpevňující péči proti celulitidě a striím. Peeling obsahuje biologicky aktivní komplex a přírodní zrnka z jojoby, které odstraňují odumřelé kožní buňky a tím pomáhají bojovat s celulitidou a striemi. Samozřejmě, že žádný peeling vás těchto problémů nezbaví úplně, ale může tyto nevzhledné problémy kůže aspoň trošku napravit a zamaskovat. Všechno chce čas a hlavně zdravou životosprávu.

Aktivní látky:
BIO zelená káva uklidňuje, odvodňuje, stimuluje tkáně pokožky a udržuje pokožku v dobré kondici,
BIO zelený čaj efektivně pohlcuje volné radikály, ochraňuje tak pokožku před stárnutím, má uklidňující a protizánětlivé účinky,
vitamín C, D, B1, B2 a kyselina pantotenová uklidňuje podrážděnou pokožku,
BIO rozmarýn má osvěžující, stimulační pročišťující účinky,
BIO hroznové víno pomáhá vyhladit pokožku a zanechává ji hedvábně jemnou.
Cena je cca 139 Kč

Pleťové masky
Harmonizující hydratační maska
Maska je vhodná pro normální a smíšenou pleť. Obsahuje výtažky z měsíčku lékařského a ten dokáže pleť krásně zregenerovat. Ve složení najdete ještě bio zázvor a máslo z mangových jader.

Zpevňující pleťová maska
Maska pečuje hlavně o náročnou a zralou pleť. Pokožku vyživuje, hydratuje a regeneruje. Po aplikaci je pokožka krásně jemná a vyhlazená. Maska působí proti předčasnému stárnutí pleti. Ve složení najdete Bio bílý čaj, který chrání pleť před volnými radikály, olej karanja, kterému vděčíme za to, že je pleť jemná a hladká a bio olej z granátového jablka, který je bohatý na antioxidanty.
Revitalizační pleťová maska
Je vhodná pro zralou a suchou pleť. Já mám pleť spíše smíšenou mastící se v T-zóně, takže je někdy problém najít ty správné produkty, které by mojí pleti vyhovovaly a navíc, mám pleť docela citlivou hlavně v oblasti očí. Vyzkoušela jsem i tuto masku a musím říct, že je taky fajn a mé pleti nevadila. Maska pečuje o unavenou a vysušenou pleť. Obsahuje Bio makadamový olej, který pleť zjemňuje a podporuje její regeneraci a bio avokádový olej, který pleť chrání před vysušováním.
Hloubková čistící maska
Maska je vhodná pro normální a smíšenou pleť. Myslím, že tato maska mi sedla nejvíc, je totiž pro smíšenou pleť. Obsahuje výtažky z Bio máty, které mají za úkol pleť zjemnit a vyčistit. Minerální jíl jemně absorbuje nadbytečnou mastnotu a zanechává pokožku svěží a matnou a to přesně já potřebuji. Hlavně v létě bojuji s tím, jak docílit matné pleti na tváři. Dále ve složení najdete sůl z mrtvého moře, které čistí pleť do hloubky a zanechává pokožku jemnou. 
Všechny masky jsem si vždy nanesla na vyčištěnou pleť a počkala cca 15 minut a poté je smyla. Jeden balíček mi vydržel na dvě aplikace. Masky by se neměly dělat každý den, ale tak dvakrát týdně, aby měla pokožka čas na odpočinek. Pokud masky Lavera neznáte určitě vyzkoušejte, já jsem o nich četla samé pozitivní recenze a jsem ráda, že se k ním můžu přidat.

Abych to shrnula, tak jsem moc ráda, že jsem značku poznala a určitě se k ní budu vracet. Produkty mi vyhovovaly a mojí pokožce určitě prospěly. Celkově se mi líbí všechny obaly této značky, jsou krásné, moderní, zajímavé a přesto nepřeplácané. 

Pod tímto odkazem najdete seznam kamenných prodejen a internetových e-shopů, kde produkty této značky seženete.

ZNÁTE ZNAČKU LAVERA? 
UŽ JSTE NĚJAKÝ PRODUKT ZKOUŠELY?


16 komentářů:

  1. Laveru mám moc ráda, třeba krémy na ruce má naprosto perfektní. Zaujal mě peeling, vypadá dobře.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling určitě zkus nebudeš zklamaná, má spoustu zrníček a to já můžu :D

      Vymazat
  2. Značku od vidění poznám, ale nic jsem nezkoušela. Nejvíce mě zaujaly pleťové masky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky jsem měla jen dvě věci a tu jednu jsem myslím někomu dala a měla jsem minuaturku krému, který byl super. :)

    Musím něco zase vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam ten sampon a je opravdu skvely😍😍😍Jeste musim dokoupit kondicioner😝

    Přírodní giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Znacku Lavera znam, ale tusim, ze jsem od nich jeste nic nemela. Zaujala me ta vlasova pece ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Značku znám, ale nemám od nich moc výrobků. Peeling vypadá super :)

    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  7. Značku znám, ale také jsem nic nezkoušela, zaujaly mě predevším masky na plet :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Já tuhle kosmetickou značku znám, ale žádný produkt jsem nezkoušela :). Osobně se mi zalíbily masky

    OdpovědětVymazat
  9. z tejto kozmetiky som skúšala len vzorčeky, no veľmi mi vyhovovali :)

    OdpovědětVymazat
  10. A čo penivosť šampónu? Viem ,že tieto prírodné penia menej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pění méně, ale myslím, že to ničemu nevadí :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...