pondělí 25. července 2016

Dermacol: Sprchový gel a tělové mléko Karibský sen

Dneska pro vás mám recenzi na produkty značky Dermacol, které už jste určitě v obchodech viděly. Jde o produkty z řady Aroma Ritual, které Dermacol nabízí v mnoha vůních. Všechny varianty mám očichané a musím říct, že není snad žádná, která by mi nevoněla.
V dnešním článku vám napíšu několik řádků o sprchovém gelu a tělovém mléce s vůní Karibský sen, které mi k testování poskytl e-shop Elnino.cz. Už jen ten název ve mně evokuje moře, dovolenou, pohodu, relax, sluníčko a jednoduše léto.

Oba produkty jsou v plastových tubách zhruba o stejné velikosti. Barva tuby je v odstínech modré a na obrázku je kokos a a kousek ananasu. Obal je moderní a v regále hned zaujme. Líbí se mi, že hned vidím, jakou vůni můžu od produktu čekat. Konzistence je čirá a gelová, stejně jako u většiny sprcháčů.
Sprchový gel s obsahem kokosového oleje, nádherně sladce voní, dokonale pokožku vyčistí a zanechá ji hebkou a hydratovanou.  Karibský sen je vlastně přezdívka pro vůni ananasu a kokosu. A tu vůni opravdu pro letní měsíce můžu jen doporučit! Je letní, ovocná, kouzelná a pohodová! Sprchování s tímhle gelem je krásná letní relaxace.

Po sprše se ještě máznu mlékem ze stejné řady a pokožku mám pak tou krásnou tropickou vůní provoněnou ještě půl dne. Konzistence je spíše tekutější a pěkně krémová, takže se jednoduše rozmaže a rychle vstřebá. Na léto ideální!

Sprchový gel o obsahu 250 ml koupíte ZDE za pouhých 39 Kč, to už za to stojí no ne?
Tělové mléko je o obsahu 200 ml a koupíte ho ZDE 38 Kč. Takže můžete mít za pár korun oba tyto voňavé produkty. 

JAKOU VARIANTU PRODUKTŮ AROMA RITUAL MÁTE NEJRADĚJI?


15 komentářů:

  1. Tělová mléka Aroma Rituals zrovna nemusím a že už jsem jich měla. Tento sprchový gel jsem měla předminulý rok ve Španělsku a dnes když si k němu přičichnu, ihned si vzpomenu na to léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt! Až mi bude v zimě smutno po létě, tak si koupím tuto sadu :)

      Vymazat
  2. Měla jsem sprcháč této varianty a dost mě vysušoval, ale voněl krásně. Mně nevoní varianta s citronem a pak ta mandarinka. Jinak všechny :). Líbí se mi jejich vůně, měla jsem už nejmíň 4 sprcháče, ale vždycky mě rozčiluje to balení :D přijde mi, že se mi z něj obsah opravdu špatně dostává

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Citron a mandarinku jsem ještě neměla, tak to musím napravit. A pokud jde o balení, tak já potom vždycky odstřihnu ten vršek a prstama vyškrábnu všechny zbytky :).

      Vymazat
  3. Já jsem měla variantu rebarbora a jahoda a to byla taková božská vůně! :) Že si ji budu muset koupit znovu, ale ráda bych vyzkoušela i jiné vune .)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla rebarboru a souhlasím! To pak člověk neví, kterou dřív, když jsou všechny krásně voňavé.

      Vymazat
  4. Tak ty vypadají dost dobře. Vůně to může být naprosto úžasná :) Akorát na toto období, svěží, letní vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš - svěží, letní -prostě nádhera!

      Vymazat
  5. Tady ten sprcháč úplně miluju! Na léto úplně ideální vůně :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprchový jsem dostala od kamarádky k narozeninám, a kokos mam strašně ráda, takže jsem s nim spokojená :) Jinak sprcháčů od Dermacol už jsem měla víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké varianty jsi měla? Taky mám ráda vůni kokosu v kosmetice.

      Vymazat
  7. To vypadá na krásně letní kombinaci :) Sprcháče jsem měla v různých verzích, ale tento ještě neee.

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že na léto je tato kombinace nejvhodnější, ještě pak ta melounová sada by šla taky.

      Vymazat
  8. Miluju snad všechno z řady Aroma Rituals! ☺ Ty vůně jsou boží!

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...