úterý 19. července 2016

Paws by Eddie - Jennifer

V dnešním příspěvku bych vám chtěla představit jeden krásný lak na nehty, který mi přišel na vyzkoušení od e-shopu LakiLaki.cz.Podle prodejce jde o Jennifer - metalízově stříbrný, lesklý lak na nehty.
Lak je ve skleněné lahvičce o obsahu 12 ml. Na lahvičce je malý přívěšek ve tvaru kočičky, která má na bříšku srdíčko vybarvené odstínem laku. Přívěšek je roztomilý a moc se mi libí. Všechny laky Paws by Edie jsou 5 Free, což znamená, že jsou bez formaldehydu, formaldehydové pryskyřice, kafru, toluenu a DPB a jsou vhodné i pro vegany. Z lahvičky jsem se dočetla, že jde o handmade laky a to tedy laky ruční výroby! E-shopu LakiLaki bych chtěla moc poděkovat za zaslání tohoto laku, moc si toho vážím.

Můj názor:
Mě tedy odstín laku přijde spíš než stříbrný, tak zlatý, ale posuďte sami podle fotek. Každopádně odstín je nádherný a zamilovala jsem si ho hned na první pohled. Odstín Jennifer je podle mě zlatý se spoustou holografických třpytek. Štěteček je delší a ne příliš široký, zastřižený je rovně, ale lakuje se s ním dobře. Konzistence je taková střední (ani hustá ani řídká) a lak zakryl nehet dokonale ve dvou vrstvách. Lak velmi dlouho vydrží, měla jsem ho na nehtech celých 5 dní bez jakéhokoliv poškození! Jedinou nevýhodou je pro mě to, že při lakování mi přišlo, že u posledních nehtů byl lak jakoby hustší, ale i tak se lakovalo dobře. Jen jsem se s tímto ještě nesetkala.
Lak Paws by Eddie v odstínu Jennifer stojí 339 Kč a koupíte ho ZDE. Musím říct, že pro mě je to docela dost dát 300 Kč za lak, ale ten odstín je naprosto dokonalý. Na e-shopu najdete značky, které v kamenných drogeriích neseženete jako jsou například Crazy Polish, Foxy Paws a spoustu dalších. Však si sami e-shop projděte a uvidíte tu nádheru.

Rozhodla jsem se lak nenechat na nehtech samotný a tak jsem ještě nehty ozdobila razítkovou metodou. Použila jsem destičku z Aliexpressu s označením hehe006 (odkaz zde) a razítkovací černý lak z Aliexpressu (odkaz zde). Na fotkách můžete vidět výsledek.

JAK SE VÁM TENTO ODSTÍN LÍBÍ?
A CO ŘÍKÁTE NA ZDOBENÍ LÍBÍ/NELÍBÍ?


10 komentářů:

  1. Odstín laku je přímo dokonaly a ten vzor se ti povedl, super :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Značku neznám, nehty a odstín je super. Já si říkala, jak si udělala ten vzor :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný odstín laku a moc se mi líbí Tvoje nehty :) Taky jdu zrovna lakovat, koupila jsem si lak od Yves Rocher Rose Dalhia :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odtieň i zdobenie moc pekné :) Tiež sa mi páči zaujímavé balenie laku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, lak je to tedy nádherný, také mi připadá zlatý. Bohužel 300 za lak je docela dost:X

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín laku je opravdu překrásný, hrozně moc se mi líbí! :) A zdobení vypadá taktéž moc pěkně, k laku se krásně hodí. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  7. Lak vypadá moc hezky a se zdobením je ještě hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, je to spíše podle mě zlatá, ale je super ! :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  9. To je skvělé! Máš strašně krásné nehty :)

    Roztomilosti ze ZOOTu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...