čtvrtek 14. července 2016

Antistresová pleťová maska Freeman


Tuhle masku mám doma už delší dobu a myslím že si zaslouží svoji vlastní recenzi. Pojmenovala jsem si ji jako "mořskou" nebo "šmoulí" masku. Pamatuji si, jak jsem se s maskou seznamovala. Otevřela jsem ji a zjistila, že má modrou barvu, to je v kosmetickém světě docela neobvyklá barvu. Hned jsem si vzpomněla na pohádku Šmoulové. Je to přesně taková šmoulovatá modrá :D. 
Popis prodejce:
Freeman Feeling Beautiful antistresová pleťová maska dodá klid nejen vaší pleti, ale i vám. Účinná maska s bohatým složením pečuje o všechny typy pleti, zejména pak o unavenou a namáhanou pleť, která potřebuje okamžité uvolnění. Minerály z Mrtvého moře obsažené ve vyváženém složení napomáhají obnovovat a vyvažovat přirozenou vlhkost v pleti, zatímco jíl ji viditelně zbavuje nečistot a škodlivých toxinů. Výsledkem jsou čisté póry a svěží pleť, která je díky hydratačním ingrediencím vláčná a odpočatá. Freeman Feeling Beautiful antistresová pleťová maska obsahuje levanduli a bergamot, které jsou mimo své antiseptické a antibiotické účinky často využívány v aromaterapii. Příjemná vůně hýčká smysly a pomáhá zbavit se napětí a stresu.

Složení:
sůl z Mrtvého moře – napomáhá obnovovat a vyvažovat přirozenou vlhkost pleti, vyživuje
výtažek z mořských řas – hydratuje a vyhlazuje strukturu pleti
kaolin – pleť zbavuje nečistot a toxinů, kontroluje mastnotu pleti
levandule – působí protizánětlivě a antisepticky, zklidňuje, pečuje o pleť trpící ekzémy a dermatidou, příjemně osvěžuje a hydratuje
bergamot – uvolňuje od napětí a stresu, má antiseptické a antibiotické účinky, napomáhá pří léčbě ekzému a lupénky

Moje zkušenosti a hodnocení:
Maska se na pleť dobře nanáší. Vždy ji nechám zaschnout a působit cca 10 minut a potom ji smyju vlažnou vodou. Poprvé jsem po ní měla pleť tedy dost vysušenou, ale dala jsem jí další šanci a musím říct, že se trochu polepšila a tolik mi pleť nevysušuje, ale už si ji asi znovu nekoupím. Bohužel ani tato maska nedokáže zatočit s mými černými tečkami, ale póry stahuje docela pěkně a pleť čistí od drobných nečistot. Je také pravda že chvíle s příjemnou voňavou kašičkou na obličeji  je prima relaxace. Od Freeman kosmetiky mám vyzkoušené už i pro mě lepší masky - diamantovou a s černým uhlím. 
Tuto masku seženete v drogeriích nebo na parfums.cz a to buď jako vzoreček nebo jako plné balení, které vás vyjde cca na 130 - 150 Kč

ZNÁTE TUTO MASKU? 
JAKOU S NÍ MÁTE ZKUŠENOST VY?
JAKOU MASKU OD FREEMAN MÁTE NEJRADĚJI?


10 komentářů:

  1. Tak to také nic pro me nebude. Ráda bych konecne nejakou jejich masku vyzkoušela. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Už sme sa o Freemane bavili na instagrame... mám jednu a nie som veľmi spokojná, preto som ďalšie neskúšala, ale značka má u mňa plus za netestovanie na zvieratách.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli pleť vysušuje, tak nebude nic pro mě, ale barvičku má úžasnou. Masky od Freeman jsem ještě neměla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barvaaaa! To chci, strašila bych s ní přítele :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně, ta barva je fabulous. O značce jsem slyšela určitě.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  6. o masce mám v plánu také napsat :-D je skvělá, byla jsem s ní spokojená:) celkově mám ráda masky od Freeman. A v této člověk vypadá jak šmoula :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Freeman značku neznám, ale šmoulová maska vypadá zajímavě :D :D

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle úplně miluju, Freeman dělá podle mě super masky! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...