pátek 8. července 2016

Depilace cukrovou pastou Nadirah + SOUTĚŽ UKONČENA


RANDOM VYLOSOVAL KOMENTÁŘ: Klárky Němcové, jdu jí hned napsat.
GRATULUJI
Pokud jste nevyhrály, tak nezoufejte a zkuste štěstí v soutěži, která probíhá na IG.


Myslím, že je vhodné období pro krásně hladké nožky (a nejen nožky) bez chloupků. Sluníčko krásně hřeje, takže určitě máte celé dny nožky odhalené. Já v létě nejraději nosím šaty, sukně a šortky nebo rovnou plavky a nikdo se přeci nechce dívat na chlupaté nohy. Takže je čas s chloupky trošku zatočit. Už spoustu let si holím nohy žiletkami, ale v poslední době jsem si začala pohrávat s myšlenkou, že bych zkusila nějakou jinou metodu. Naštěstí nemám chloupky nijak husté ani mi nerostou rychlostí blesku, ale někdy umí pěkně pozlobit i tak. Přemýšlela jsem i o koupi epilátoru, ale zatím jsem tuto možnost odložila a zkouším levnější varianty.
Na internetu jsem si přečetla spoustu informací o "cukrové depilaci" a rozhodla se, že vyzkouším právě tuto metodu. V rámci spolupráce ke mě až ze Slovenska doputovala cukrová pasta Nadirah. V balíčku byly dvě sady na domácí depilaci, takže jedna sada je samozřejmě určena vám a můžete si o ni zasoutěžit. Pasta vám zaručí minimálně týden nebo i dva bez starostí s nějakými chloupky. Ale pozor, pasta má i jeden háček - musíte se s ní naučit pracovat, aby se výsledky dostavily. 

Cukrová pasta Nadirah je 100% přírodní i proto jsem ji chtěla vyzkoušet před tím, než bych investovala do epilátoru. Obsahuje pouze cukr, vodu a kyselinu citronovou. Je tedy vhodná i pro citlivou pokožku a pokud se objeví začervenání nebo nějaké podráždění během hodinky zmizí. A teď pozor - pokud umíte s pastou pracovat, tak je depilace BEZBOLESTNÁ!! Ano čtete správně. Já jsem tomu nevěřila, ale když jsem aspoň trošku zvládla princip depilace pastou zjistila jsem, že to vůbec nebolí. Ptáte se proč? Protože chloupky pasta trhá po směru jejich růstu. Velké plus je, že se pasta dá použít na celé tělo - já jsem zkoušela nohy, podpaží a oblast bikin. 

Domácí sada obsahuje samotnou cukrovou pastu v plastovém kelímku, dřevěné špachtličky a pásky pro usnadnění depilace. 
Aplikace:
Pastu v plastovém kelímku dáte rozehřát do vodní lázně nebo do mikrovlnky - pozor abyste se o pastu nepopálily, měla by mít tělovou teplotu. Naberete množství asi jako oříšek a nanesete proti směru růstu chloupků. Necháte pastu chvilku působit, přiložíte pásek a rychle po směru růstu škubnete. Tadááá a je hotovo. Pokud se vám nepodaří na poprvé odstranit všechny chloupky, tak postup opakujte. Zkoušela jsem i depilaci pouze se špachtličkou (bez pásků), ale na tuto metodu už je potřeba trochu cvik, podívejte se na youtube, jak to holky dělají rychle, já jsem se rychle vrátila k páskům. Pokud by vám na pokožce zůstalo trochu pasty stačí si jen pokožku umýt teplou vodou. Musím říct, že jsem měla nožky hladké déle než týden, takže za mě super! V tak skvělý výsledek jsem ani nedoufala, pasta mě mile překvapila. 
Tuto cukrovou pastu seženete na cukrovadepilacia.sk. Pokud byste si s něčím nevěděly rady, tak se nebojte a určitě kontaktuje paní Alicy, určitě ráda se vším poradí, je totiž moc ochotná a milá.


UŽ JSTE DEPILACI CUKROVOU PASTOU ZKOUŠELY?
JAK SE CHLOUPKŮ ZBAVUJETE VY?

... SOUTĚŽ ...
Můžete soutěžit o domácí sadu, ve které najdete všechno, co budete potřebovat k depilaci cukrovou pastou. 

Pravidla soutěže:
1. Sledovat blog přes GFC
2. Sledovat mě na IG - @blogbeautybyk
3. Sledovat mě na FB - LIKE na Beauty by K. ZDE
4. Napsat mi do komentáře e-mail + jména, pod kterými blog sledujete (GFC,IG a FB)

+ můžete soutěž sdílet (za sdílení si můžete napsat další soutěžní komentář)

Tzn. maximálně můžete napsat dva soutěžní komentáře. 
Soutěž je pouze pro ČR a SR. 
Soutěž bude ukončena 16.7.2016 v 19:00. 

Výherkyni vyberu pomocí random.org a budu ji kontaktovat prostřednictvím e-mailu, který uvede v komentáři. Pokud mi na mail do 3 dnů neodpoví, budu losovat znovu.

PŘEJI HODNĚ ŠTĚSTÍ


17 komentářů:

  1. Gfc ervulenka
    Fb, ig eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny príspevok, a zapájam sa do súťaže :)
    GFC : Lenka Šamajová
    IG: lenka007lenka
    FB: Lenka Šamajová
    môj email: lenka.samajova7@gmail.com

    Pozývam na svoj blog Beauty by Lenka a prajem pekný večer :)

    OdpovědětVymazat
  3. SLedujem GFC: Alfa Lu
    Instagram : Alfa9559
    FB: Emily Em Alfa :)
    email - weilu@azet.sk

    http://alfa-lu.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Aa zdielam sutaz na fb :)
    https://www.facebook.com/Alfa9559

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduju GFC : Klára Němcová
    Ig: Klarr_ush
    FB : Klára Němcová
    + zdílím

    OdpovědětVymazat
  6. GFC Genevra, FB Martina Kupčová, Instagram genevracz, genevra43@gmail.com
    Já jsem se ještě nikdy nezkoušela depilovat. Vždy používám staré, dobré žiletky. Depilaci mám spojenou s bolestí, ale když píšeš, že to nebolí, tak bych to snad i vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No cukrová pasta je určitě fajn, chloupky se totiž vytrhnou i s kořínkem, takže trvá delší dobu než opět vyrostou :). Je tato metoda zabere víc času.

      Vymazat
  7. GFC: ZdeňkaM
    Instagram: denikaabomination
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Super súťaž, o paste som už počula a celkom som nad ňou začala uvažovať, tak idem vyskúšať šťastie :)
    GFC, FB: Klaudy's enjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. gfc: Veronika Kovačková Photography
    FB: Veronika Kovačková
    IG: verunkaberunka
    mail: foto@veronikakovackova.cz

    diky za super soutez, cukrova pasta vypada dobre

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    email: v.e.r.d.a@centrum.cz

    Uz jsem u nejake videoblogerky videla trhani oboci pomoci cukrove pasty.. Rada bych tento zpusob vyzkousela, jelikoz chodim kazdy mesic ke kosmeticce na trhani a barveni..
    jako nestoji to moc.. 100Kc, ale kdyby mi tohle vyhovovalo, tak bych nikam nemusela..

    OdpovědětVymazat
  11. Já zkoušela epilátor a bolelo to jak ***** :D Takže jsem se ho zbavila a holím se žiletkami a sem tam depilačními páskami (které ale bolí). Nechápu to, vydržím tetování na žebra (nejbolestivější místo prej), ale epilaci ne :D

    GFC Sabina Krejčová
    FB Sabča Krejčová
    e-mail: sabina.krejcova@centrum.cz

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Aileen A
    FB: Lucia Lucielle
    IG: papamlowcarbpapu
    mail: Aileen.a@seznam.cz
    Cukrovou pastu používám už pár let, akorát bez pásků. Dělám to ručně, a i když je to sakra makačka tak jsem s touhle metodou nejvíc spokojená. Nejenom, že to vydrží, ale i chloupky pak rostou méně, takže musím opakovat max. 3x za léto. Určitě si musím zasoutěžit ;)

    OdpovědětVymazat
  13. GFC+FB Jana Janotová, IG yanacze
    yanacze@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky, cukrová pasta vypadá zajímavě a oceňuji hlavně její přírodní složení :) Ještě jsem ji teda nevyzkoušela, ale podle tvých zkušeností je to asi fakt jednoduché a rychlé, i když to teda vyžaduje trochu cvik. Já jsem slyšela o epilaci, provádějí ji třeba tady a zajímalo by mě, jestli s tím máte někdo nějaké zkušenosti. Díky všem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...