neděle 4. února 2018

Urtekram: Roll-on Deodorant krémový Severská bříza

Produktů značky Urtekram jsem zatím moc nevyzkoušela a proto jsem si testování v rámci spolupráce s e-shopem Spabox.cz vybrala na vyzkoušení Roll-on Deodorant krémový Severská bříza. Tento produkt mě zaujal na první pohled svým růžovým obalem. Jdeme se na něj tedy společně mrknout podrobněji.
Roll-on deodorant je ve skleněném válečku, který je bytelný a docela těžký. Musí se dávat pozor, aby neupadl na kachličky. Skleněná nádobka je polepená světle růžovou etiketou s popisky. Balení na mě působí jemně a nepřepláceně. Víčko je šroubovací a kulička, pomocí které se deodorant nanáší je se pěkně otáčí, takže s ní nemám žádný problém. Deodorant je o objemu 50 ml. 

Deodorant chrání před nežádoucím rozkladem bakterií a zároveň vyživuje a nechává pokožku suchou a provoněnou. Líbí se mi na něm, že se rychle vstřebává. Požívám ho vždy ráno a to před tím než si jdu čistit zoubky. Deodorant nanesu do podpaží a než si zuby vyčistím, tak se krémový deodorant vstřebá. Bála jsem se, aby nedělal skvrny na oblečení, ale nic takového se nekonalo a o deodorantu ani o svém potu jsem celý den ani nevěděla. Myslím si, že nejsem nijak extrémně upocená, a na to moje pocení tento deodorant skvěle funguje, ale každý jsme jiný, takže i názory na tento produkt se samozřejmě můžou lišit. 
Jde o krémový deodorant s Boo pupalkovým olejem a jojobovým olejem. Jojobový olej je znám svým vysokým obsahem biologicky cenných nenasycených mastných kyselin a vitamínu E. Bývá nazýván „tekutým zlatem“, protože obsahuje velké množství výživných látek a minerálů. Ještě bych ráda zmínila vůni. Je jemná, já z deodorantu cítím růžové kvítky, ale Honza třeba citrusy, tak nevím :-D, každopádně voní mě i Honzovi. Je čistá a svěží, takže by vůně mohla vyhovovat i vám. 

Všechny kosmetické produkty značky Urtekram jsou vyráběny bez syntetických tensidů, parabenů nebo jiných konzervačních látek a parfémů. V Urtekramu nejsou produkty v žádné fázi výroby testovány na zvířatech. Kosmetika má BIO certifikát ECOCERT.
Já jsem s tímto deodorantem moc spokojená, vyhovuje mi vůně, to že nezanechává skvrny na oblečení, že opravdu zabraňuje zápachu a zmírňuje pocení a rychle se vstřebává. Jen je potřeba opravdu dávat pozor na to skleněné balení, abyste s ním neflákly o zem a nerozkřáply kachličku nebo v lepším případě deodorant. Taky mi přijde, že balení vydrží na fakt dlouho, protože z něj ubývá velmi pomalu. Cena tohoto deodorantu je 199 Kč, což myslím, že je fajn cena, protože ubývá strašně pomalu. 

CO NA TENTO DEODORANT ŘÍKÁTE?


2 komentáře:

  1. Docela mě tvá recenze zaujala, že možná deodorant vyzkousim:)
    Já od znacky Urtekram pouzivam sampony i kondicionery a jsem vic jak spokojena, moje vlasy nikdy nebyly tak super jako po jiných běžných samponech z drogerie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...