úterý 20. února 2018

Maybelline: Novinky v dekorativní kosmetice

Dnes se podíváme na zoubek hned několika novinkám, které ke mě doputovaly před několika týdny. Všechny produkty jsou značky Maybelline a půjde o rtěnky, řasenku, korektor a rozjasňovač. Nejvíc jsem se těšila na rtěnky a na rozjasňovač.

Fit me! korektor
Tyto korektory už určitě znáte, ty už žádnou novinkou nejsou, ale do barevné řady přibily další nové odstíny. Škála odstínů byla tedy rozšířena o dva nové. Jde o odstín 05 pro nejsvětlejší a 20 pro tmavší tón pleti. Já jsem v balíčku měla ten světlejší, ale určitě bych pro svůj tón pleti volila spíše tu tmavší variantu. Celkem jsou tedy k dostání v drogeriích 4 odstíny těchto korektorů. Já už jsem kdysi Fit me! korektor měla a byla jsem s ním docela spokojená. Korektor krásně kryje a já ho používám hlavně na kruhy pod očima, které opravdu zvládne krásně lehce zamaskovat. 
Doporučená cena 149,90,-
Řasenka Total Temptation 
Další novinkou je tahle řasenka. Díky speciální lehké formuli s obsahem kokosového oleje obalí jednotlivě každou řasu bez slepování, zároveň řasy nezatěžuje a dodá jim objem. Přesně toto řasenka slibuje. Kartáček je docela objemný s krátkými štětinami. Popravdě tyto kartáčky moc nevyhledávám, ale dala jsem mu šanci. S kartáčkem se pracuje dobře. Řasenka řasy zvýrazní, ale není to žádná pecka bez které bych se už neobešla. Každopádně jsem s ní spokojená, nerozmazává se, řasy opravdu neslepuje a na řasách je večer stejná jako ji ráno nanesu. Co je podle mě na řasence nejzajímavější, tak to, že příjemně voní po kokosu a vanilce. Samozřejmě, že u řasenky není vůně zase tak důležitá, ale je to zajímavé zpestření.
Doporučená cena řasenky 229,90,-
Master chrome rozjasňovač
Tento rozjasňovač by měl tváři dodat metalický a zářivý efekt díky ploškám perliček a třpytivých částic, které rozjasňovač obsahuje. Je dostupný ve dvou variantách - pro studené typy je určen odstín 050 Molten RoseGold, který má převážně růžové odlesky a pro neutrální a teplý pontón je vhodný odstín 100 Molten Gold s teplými, zlatavými odlesk. Já jsem dostala k vyzkoušení první variantu - tedy Molten Rose Gold, ale určitě se půjdu podívat i na tu druhou variantu, která by mi podle mě seděla víc. Rozjasňovač je perfketní, na pleti vydrží po celý den! Obličej opravdu krásně projasní a také pěkně zvýrazní kontury, třeba na lícních kostech. 
Doporučená cena 249,90,-
Color Sensational Powder Matte rtěnky
Tyto rtěnky mají obsahovat ještě více matujícího pudru, který má na rtech vykouzlit opravdu matný efekt a také slibují dlouhotrvající výdrž. Balení je velmi stylové, je totiž tmavé a matné. Rtěnky jsou k dostání hned ve třech odstínech - cihlově červená Cruel Ruby (05), pudrově růžová Nocturnal Rose (10) a tělová s růžovo-fialovým nádechem Smoky Taupe (15). Všechny tři odstíny jsou fajn a určitě je unosím. Rtěnky jsou opravdu moc prima, matný efekt předvádí na jedničku! Nezalézají do vrásek, jsou skvěle pigmentované a také rty nevysušují, ani nijak jinak nestahují. 
Doporučená cena rtěnek: 159,90,-
To už je z dnešního článku o novinkách v dekorativce všechno a musím konstatovat, že mě velmi mile překvapily a určitě stojí za vyzkoušení! 

CO ŘÍKÁTE NA NOVINKY?


12 komentářů:

  1. Rtěnky, řasenka a korektor se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tie rúže vyzerajú naozaj skvelo, a ten rozjasňovač, ach, úplne dokonalý :)

    Ardnaxela

    OdpovědětVymazat
  3. O tej riasenke som už počula, ja teraz používam Baby Doll od Loreal a zatiaľ som s ňou veľmi spokojná. Viem, že majú teraz aj tú novú zlatú len si neviem spoemnúť na názov. Dala som ju sestre. Na mňa len ten kartáčik vyzerá dosť ťažko na nanesenie. Inak odtieň 5 a 15 chválim! Moc dobrý výber :)

    KLAUDI

    OdpovědětVymazat
  4. tiež som písala o novinkách od Maybelline a som s nimi maximálne spokojná, najviac ma zaujali rúže, ktoré majú nádhernú farbu <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak naprosto s tebou souhlasím rtěnky vypadají skvěle.

      Vymazat
  5. Na novinky je to super. Ty rtěnky se mi moc líbí i ty odstíny

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi líbí ten rozjasňovač, ten bych si klidně hned odnesla domů :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se půjdu podívat i na ten druhý odstín.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...