čtvrtek 1. února 2018

EcoHeart Bambusové zubní kartáčky a Urtekram Zubní pasta s eukalyptem

V dnešním článku vám představím dva zajímavé zástupce přípravků péče o ústní hygienu: bambusové kartáčky značky EcoHeart a zubní pastu s eukalyptem značky Urtekram. Značku Urtekram už z mého blogu můžete znát, ale značka EcoHeart je pro mě novinkou a jsem zvědavá, jestli jste o ní vy už slyšely. Značka EcoHeart pochází ze Slovenska a vyrábí kartáček s myšlenkou, což se mi moc líbí! Nabízí ekologické dřevěné kartáčky na zuby, které jsou skvělou alternativou ke klasickým plastovým kartáčkům, které většinou končí na skládkách. Když mi tedy z Nuspringu, nabídli vyzkoušení kartáčků, tak jsem byla moc ráda a neváhala jsem ani minutu.
Vybrala jsem růžový kartáček pro sebe a modrý kartáček pro Honzu. Ke kartáčkům nám přišla rovnou i pasta, takže v článku se dozvíte i její hodnocení. Kartáčky mají velmi inovativní balení, jsou totiž ve skleněné zkumavce s korkovým špuntem a háčkem pro zavěšení. Skleněná zkumavka je zároveň skvělým hygienickým obalem i pro cestování, jen je potřeba dávat pozor aby jste si ji nerozbily, ale věřím, že na zem ji házet nebudete ani ji nebudete křečovitě mačkat v dlaních. 
Kartáčky jsou kouzelné, jejich těla jsou z ručně opracovaného bambusu a kartáček je z jemných nylonových vláken, bez plastů, ftalátů a BPA. V prodeji jsou kartáčeky extra soft, ale i tak mi přijdou středně tvrdé, ale Honza je spokojený a já si snad zvyknu, do teď jsem používala o něco měkčí kartáček. Každopádně zoubky čistí pěkně. Dobře se drží v ruce. Líbí se mi, že nezatěžují přírodu a jde o pěkný designový kousek. Díky zajímavému obalu jsou vhodné i jako dárek. Zaujala mě také myšlenka, že se zkumavka (obal) dá dále využívat třeba na koření, nebo bylinky :). 

Technické parametry:
délka hlavy: 25 mm
délka štětinek: 11 mm
jemnost štětinek: extra soft
obal: borosilikátové sklo a korek
tělo: bambus Listoklasec jedlý (Phyllostachys edulis)
štětinky: nylon6
Cena jednoho kartáčku je přijatelných 145 Kč, samozřejmě se nedá srovnávat s kartáčky za 50 Kč z drogerie, ale záleží jestli spíš tíhnete k ekologickému smýšlení, anebo chcete šetřit za každou cenu. Mě se tyto kartáčky i samotný koncept moc líbí a určitě si je koupíme znovu. Líbí se mi také, že jsou na výběr barevné kombinace kartáčků, takže pokud je vás doma víc, může mít každý svoji barvu. 

A teď bych ráda, přešla k zubní pastě Urtekram s ukalyptem. Jde o bio pastu, která je v tubě o obsahu 75 ml. Pasta je 100% přírodní s čistým složením. Obsahuje práškovou křídu, extrakt z listů aloe vera, esenciální olej z eukalyptu, myrhový esenciální olej a extrakt z kůry magnolie. Dále obsahuje polyfenoly, které příznivě působí na dásně. Čistící složkou je právě mořská prášková křída. Aloe vera potom zklidňuje zoubky a chrání dásně před vnějšími vlivy. Myrha má zase desinfekční účinky. 
Pasta zoubky opravdu pěkně vyčistí, chrání a pečuje o dásně. Ústní dutinu desinfikuje a co mi na ní vyhovuje nejvíc, takže příjemně chutná po eukalyptu. Pasta není moc pěnivá, což mi ale vůbec nevadí. Pasta se pyšní bio certifikáty EcoCert, certifikát Vegan, je tedy vhodná i pro vegany a není testována na zvířatech. Pasta na zuby neobsahuje žádná barviva, fluor, chemické přísady, živočišné tuky, syntetické tenzidy (pěnidla) apod. 
Cena pasty Urtekram je 110 Kč, podle mě krásná cena za přírodní pastu s tak úžasným složením! Pastu určitě doporučuji všem, co by chtěli přejít k přírodním pastám, ale nemají na pastu požadavky, že musí tvořit spoustu pěny. 
Kartáčky i pastu najdete na e-shopu s přírodní kosmetikou Nuspring.cz, který už určitě znáte a pokud ne, tak ho pořádně prozkoumejte, protože tam najdete i značky, které nejsou v České Republice ještě tak rozšířené, ale určitě stojí za vyzkoušení (Avril, Hurraw, Minus 417).

ZAUJALA VÁS MYŠLENKA EKOLOGICKÝCH KARTÁČKŮ NA ZUBY? 
UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKOU PŘÍRODNÍ ZUBNÍ PASTU?


17 komentářů:

  1. Na ten kartáček si už brousím zuby a na vánoce je chci darovat celé rodině a přátelům. O té pastě jsem ještě neslyšela, ale určitě ji vyzkouším, snažím se používat už pouze přírodní kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kartáčky jsou roztomilé! Špuntík se mi hrozně líbí, skleňěný obal už nevím nevím, z toho bych měla strach. Nejradši mám takové ty obaly jen na horní část. A ani jsem nevěděla, že má Urtekram i zubní pasty, tu určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě takové ty malé černé obaly vadí :D.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Mě taky jsem ráda, že jsme je mohli vyzkoušet.

      Vymazat
  4. Geat product, look really useful, love it!
    Have a nice day darling! ♥
    Visit: My blog ♥ Malefica!

    OdpovědětVymazat
  5. Momentálně používám elektrický :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla elektrický už dávno a myslím, že klasickému se nic nevyrovná.

      Vymazat
  6. Páni, hodně mě zaujaly ty kartáčky na zuby, takové jsem ještě neviděla. Akorát já teď na narozeniny dostala sonicky kartáček, takže nyní používám ten :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem sonický kartáček nikdy neměla, ale myslím, že není nad klasiku a klasický kartáček :).

      Vymazat
  7. Tyto kartáčky znám a přijde mi to jako skvělá myšlenka. Mám v plánu dát jeden tátovi k narozeninám :)

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo myslím, že je to fajn dárek! Líbí se mi, že je praktický a řekla bych, že eko kartáček neurazí a nadchne!

      Vymazat
  8. Kartáčky se mi moc líbí! Já používám TePe dětské, na doporučení dentální hygienistky, a pak občas elektrický. Já právě musím mít úplně měkké štětiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TePe kartáčky si napíšu na seznam, už jsem je byla obhlídnout v Dmku :).

      Vymazat
  9. Díky za článek. O těchto kartáčcích už jsem slyšela, ale zatím jsem je nezkoušela. Vidím to ale tak, že je někdy v budoucnu vyzkouším. S čím mám ale super zkušenosti je ta pasta od Urtekramu. Zkoušela jsem víc druhů, ale právě tady ta eukalyptová mi vyhovuje nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...