úterý 27. února 2018

Soaphoria: Tělový peeling Mléčné potěšení

V těchto mrazivých dnech je fakt příjemné, naložit se do vany s horkou vodou a tak se v dnešní recenzi se podíváme opět do koupelny, tentokrát na přírodní peeling Mléčné potěšení slovenské značky Soaphoria. Tento peeling jsem si kupovala na Notino.cz a musím říct, že jsem se do téhle vůně naprosto zamilovala. Už dřív jsem zkoušela peeling Levandulové pole, které byl taky fajn, ale Mléčné potěšení ho naprosto předčilo. 
Retro balení = tělový peeling značky Soaphoria! Skleněná zavařovací sklenice o objemu 250 ml naplněná až po okraj dokonalým obsahem. Jediný problém s touto docela bytelnou skleněnou "zavařovačkou" mám, že musím dávat fakt bacha, aby mi nevyklouzla a nespadla na dlažbu nebo do vany. O střepy vážně nestojím. Jinak mi balení naprosto vyhovuje a po spotřebování peelingu pro tuhle sklenici určitě najdu využití. 
Po otevření víčka uvidíte dvě rozdělené vrstvy - olejovou a hrubší peelingovou. Vždy je potřeba tyto dvě složky promíchat. Vzápětí vás poblázní dokonalá slaďoučká vůně mléka s kokosovým nádechem a vanilkou. Vůně je jemná, příjemná a opravdu okouzlující - naprostý relax. Pokud jste tedy milovnicemi sladkých vůní stejně jako já, tak neváhejte a taky peeling vyzkoušejte. 
Mezi aktivní látky patří výživný kokosový olej, mléčné proteiny a extrakt z Vanilky pravé. Všechny tyto složky dodávají pokožce potřebné vitamíny, zvláčňují ji a regenerují. Solný peeling má jemnější hrubost, což je podle mě značka ideál. Pokožku krásně vyčistí a obrousí, ale nepoškrábe ji, ani jinak nepodráždí. A pokud se po koupeli nerady ještě mažete krémy, tak je tento produkt přesně to co hledáte, protože po koupeli je pokožka díky obsahu oleje, krásně promazaná a provoněná. Na pokožce zůstává jemný olejový film, který ale není mastný. Pokožka je hedvábná, vláčná a skvěle hydratovaná. 
Tento peelingy lze používat dvěmi způsoby. Buď tak, že ho krouživými pohyby vmasírujete do pokožky a poté smyjete, anebo přidáte menší množství peelingu do vany a rozpuštěním peelingu vám vznikne dokonalá relaxační vana plná vody a krásné vůně. 
S tímto peelingem jsem velmi spokojená a určitě bych vám ho chtěla doporučit. Tělový peeling Mléčné potěšení si můžete objednat na Notino.cz za 225 Kč, což je sice vyšší částka, ale já teda váhat nebudu a až ho vypotřebuju tak do něj jdu určitě znovu. Navíc je tenhle výrobek přírodní a neobsahuje žádné chemické ani konzervační přísady a dokonce ani živočišné tuky. 

CO NA TENTO PRODUKT ŘÍKÁTE? 
MÁTE RÁDY VŮNI KOKOSU A VANILKY V KOSMETICE? 
JAKÝ VANILKOVÝ NEBO KOKOSOVÝ PRODUKT MÁTE NEJRADĚJI?


8 komentářů:

  1. Tahle vůně je u Soaphorie mou nejoblíbenější. Byla to láska na první přičichnutí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teď mají novinku s kávou tak tu taky musím vyzkoušet.

      Vymazat
  2. Mala som verziu Soapgasm Žena a bol dokonalý ♥
    Vanilku veľmi v kozmetike nemusím, ale kokos milujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak voněl ten Soapsgasm?

      Vymazat
    2. Dokonale. Neviem to úplne presne popísať, ale bola to kvetinová vôňa, taká veľmi zmyselná :)

      Vymazat
  3. No vypadá luxusně , věřím , že je skvělý. Já teda peelingy můžu 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám teď doma od nich Ovocný sad a nemůžu si ho vynachválit!
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...