pondělí 12. února 2018

Max Factor: Pan Stik

Dnes se podíváme na zoubek produktu značky Max Factor s názvem Pan Stik v odstínu 13 Nouve beige. Jde o tuhý make-up v tubě, který má krémovou konzistenci a jednoduše a rychle překryje nedostatky na vaší pleti. Je to vlastně takový make-up a korektor v jednom.
Zakryje rozšířené žilky, pigmentové skvrny a další nedokonalosti. Obsahuje hydratační složky pro jemnou a pružnou pleť. Pan Stik je určený pro normální až suchou pleť, pro mastnou pleť není až tak vhodný, protože je sám o sobě docela mastný. 
Pan Stik je fajn produkt, jde o takový 2v1, protože ho můžete používat jen jako korektor nebo jako make-up. Balení je malé, černé a zlaté popisky mi připadají elegantní. Tento malý obal se skvěle vejde do kabelky pro případné opravy make-upu během dne nebo do kufru na cesty. Ve spodní části obalu je kolečko pro vysouvání, se kterým se pracuje velmi snadno. 
Dávka make-upu se sice nezdá nijak velká, ale já ho používám jen jako korektor, takže mi vydrží určitě dlouho. Konzistence je velmi příjemná, po kontaktu s pokožkou jakoby taje a pracuje se s ním velmi snadno. Jako korektor zakryje opravdu všechny nedokonalosti pleti. A jako make-up na tváři vydrží, ale mě trochu zalézá do pórů a zvýrazňuje mi suchá místečka. Na jemnou pokožku kolem očí ho nepoužívám, tam je potřeba něco jemnějšího.
Pan Stik tedy za sebe můžu doporučit hlavně jako korektor, protože má bezvadné krytí. Další výhoda na kterou nemůžu zapomenout je ta, že pěkně voní po skořici s kakaem. Můžete ho sehnat v několika různých odstínech. Za balení o hmotnosti 9g zaplatíte 148 Kč a můžete si ho objednat na Elino.cz.

CO NA TENTO PRODUKT ŘÍKÁTE?


6 komentářů:

  1. Tak tento výrobek se mi docela líbí, ale asi bych ho taky používala jen jako korektor. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi, že je i dobrý výběr odstínů :).

      Vymazat
  2. Veľmi ma zaujala ta voňa, to musí byť super ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že podobný výrobek v tyčinkové formě už jsem měla a moc ráda jsem ho tenkrát používala. Tento konkrétní jsem ještě neměla :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vyzkoušej a uvidíš :). Jako do kabelky super záležitost.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...