pátek 9. února 2018

Valentýn na Notino.cz

Svátek svatého Valentýna (zkráceně také Valentýn) se slaví každoročně 14. února jako svátek lásky a náklonnosti mezi partnery. Je to den, kdy se tradičně nadělují dárky, květiny, sladkosti a pohlednice s tematikou srdce, jako symbolu lásky. Dnes bych vám chtěla ukázat pár tipů, které mě zaujaly na Notino.cz. Drobností, které by mě samotné udělaly radost. Někdy stačí partnera inspirovat třeba odkazem na e-shop. Já jsem se okukovala tady: Dárky k Valentýnu pro ženy

I ♥ Makeup Blushing Hearts tvářenka
Tahle tvářenka ve tvaru srdce je myslím pěkným dárkem, který udělá radost každé ženě. Tvářenky jsou v nabídce v různých odstínech a jsou právě ve slevě. Já i mamka už doma každá jednu máme a nemůžeme si je vynachválit. 
OPI Love OPI XoXo kosmetická sada I.
Mě osobně udělá radost jakýkoliv lak na nehty a laky značky OPI doma ještě nemám tak bych klidně nějaký vyzkoušela. 
LUMINUM CANDLE Premium Aromatic Cherryvonná svíčka
Já miluji svíčky a mám moc ráda zimní večery, kdy si můžu zapálit klidně hned několik svíček a můžu si užívat ten malý plápolající ohýnek, který osvětluje jen malý okruh okolo svíčky. Je to pro mě velmi romantické a relaxující a proto bych klidně ráda dostala nějakou svíčku, těch není nikdy dost. 
SPIRITIME Flower Timevýživný krém na ruce
O značce Spiritime sylším poprvé, ale dočetla jsem se, že jde o francouzskou značku, která nabízí kosmetické produkty s obsahem vybraných přírodních látek. Zní to zajímavě a tak bych se nebránila vyzkoušet třeba tenhle růžový krém na ruce. V nabídce mají také svíčky, mýdla na ruce, sprchové gely, tělová mléka a další. Moc se mi líbí balení. 
SOAPHORIA šumivé koule
Šumivky jsou podle mě taky super dárek i když je to maličkost, ale mě by určitě udělaly radost. Mám ráda, když se můžu naložit do teplé voňavé vany a chvilku relaxaovat. 
MARC JACOBS Daisy Dream dárkové sady
Parfém je podle mě králem mezi dárky pro ženy. Já už delší dobu pokukuji po parfémech Marc Jacobs, takže si myslím, že tato dárková sada je vhodná, jak pro milovnice tohoto parfému, tak i pro ženy, které by ho chtěly vyzkoušet. Taky se vám tak líbí ten flakonek?
To by bylo pro dnešek všechno a já budu moc ráda, když mi napíšete, jestli Valentýna slavíte, co třeba dáváte svým partnerům anebo co byste si přály dostat naopak vy od nich :). 

SLAVÍTE SVATÉHO VALENTÝNA?


15 komentářů:

  1. Tuhle modrou voňavku od MJ má moje kamarádka a voní skvěle, jen teda dlouho nevydrží, což je škoda. Já mám tu Eau So Fresh a výdrž je tedy opravdu slabá. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. U nás se Valentýn nijak neslaví, maximálně si dáme nějakou sladkou drobnost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je to taky vždy jen nějaká drobnost, ale víc se těšíme na 1. máj.

      Vymazat
  3. Krásny výber. My si na Valentína väčšinou si urobíme príjemný večer.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Společně strávené chvilky jsou určitě tím nejlepším :).

      Vymazat
  4. Valentýna nijak neslavíme, dáme si třeba sladkost a nebo filmový večer spolu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že večeře nebo sledování filmů je na Valentýna super.

      Vymazat
  5. Mě by se určitě líbila nějaká sada s parfémem nebo svíčka. My Valentýna slavíme jen decentně.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svíčka, květina a parfém, myslím nikdy neurazí.

      Vymazat
  6. Já to mám tak nějak tak, že když se o něčem zmíním, tak to většinou dostanu. Partner je dost všímavý. :) Já letos mám připravené nějaké věci odtud. Já jsem spíš praktik.

    OdpovědětVymazat
  7. Také si na Valentýna objednávám nějakou speciální kosmetiku. Líbí se mi, jak ji mají v srdíčkách a hezky zabalenou. Je to úplně jiné než v průběhu roku :-) . Valentýn mám celkově ráda. Od manžela dostanu pěknou kytku, dáme si dobrou večeři a uděláme si pohodový večer. Letos mě překvapil, protože využil rozvoz květin Praha a nechal mi kytku poslat místo toho, aby mi ji dal sám. Růže byly ale nádherné, tak mi to vůbec nevadilo :-) .

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda na tady ty valentýnské akce většinou moc neslyším. Valentýna ale s manželem slavíme. Většinou ale tak, že podnikneme něco společně. To je podle mě nejlepší. Například letos jsme se rozhodli vyzkoušet tantra masáže. Nikdy předtím jsem na tom nebyla, ale hrozně jsem si to užila a určitě někdy půjdu znovu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...