úterý 14. května 2019

Dr. Feelgood BIO and RAW: Bambucké máslo

V dnešním článku se podíváme na Bambucké máslo Dr. Feelgood BIO and RAW, které jsem objevila, když jsem si skládala objednávku na Notino.cz. Jde o můj první produkt od této značky a přiznám se, že jsme o značce ani dřív neslyšela, dokonce jsem ji neviděla ani u jiné blogerky, ale riskla jsem to a myslím, že jsem udělala dobře.

Bambucké máslo je ve skleněné nádobce se šroubovacím víčkem o objemu 120 ml. Skleněná nádobka je možná nepraktická pokud ji budete mít v koupelně, kde máte kachličky, mohla by snadno vyklouznout z ruky a nehoda je hotová, ale já mám máslo buď v košíčku u sedací soupravy v obýváku anebo na nočním stolku. Tam pád na kachličky a případné rozbití nehrozí. Šroubovací víčko mi nijak nevadí a celkově se mi balení líbí.
Určitě víte, že bambucké máslo je vhodné hlavně na ošetření velmi suché pokožky. Já ho používám na lokty, ruce, kolena, chodidla, ale klidně si s ním namažu i celé tělo od hlavy až k patě. Skvěle nahradí krémy nebo tělová mléka a pokožku opravdu skvěle vyživí a hydratuje a to do hloubky. Dokonce zpomaluje stárnutí kůže a tvorbu vrásek. Pokud vás trápí popraskané rty, tak klidně můžete máznout i rty. Já jsem si teď oblíbila tu typickou vůni bambusového másla, takže mi nevadí ani na rtech.
Máslo je mastnější a hutnější, takže je nejlepší mazat se hned po sprchování, kdy se nejlépe do pokožky vstřebá a po namazání určitě chvilku počkat, abyste neměly mastné oblečení. Másla stačí jen troška, krásně se rozmaže. Složení je čistě přírodní a najdete v něm bambucké máslo, alatonin a vitaminy A, E a F. 
Pokud máte rády bambucké máslo, tak určitě vyzkoušejte i tuto značku. Já jsem moc ráda, že jsem značku objevila a máslo vyzkoušela, každopádně mi nepřijde ničím výjimečné, ale to jsem ani moc nečekala. Je to prostě klasické bambucké máslo, které je super a nedá se na něm snad nic zkazit. Jediné na co máslo nepoužívám je obličej, to je na mě dost mastné, ale pokud trpíte na suchou pokožku obličeje, nemusíte se bát namazat máslem i obličej. 

Cena tohoto bambuckého másla značky Dr. Feelgood BIO and RAW je 169 Kč a jak jsem psala v úvodu, tak si ho můžete koupit na Notino.cz. 


POUŽÍVÁTE BAMBUCKÉ MÁSLO? 
ZNÁTE UŽ ZNAČKU Dr. Feelgood BIO and RAW?


3 komentáře:

  1. Vypadá zajímavě, už dlouho o něm přemýšlím, ale zatím by u mě asi nenašel nějaké extrémní využití. Ale je to super tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku nepoznám, ale bambucké máslo používám každý den. Zvyknu si kupovat buď s vůní od Nacomi nebo čisté v drogerii od Purity vision.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku neznám, ale bambucké máslo miluji :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...