čtvrtek 23. května 2019

Ebelin: Čistič štětců

Určitě vám nemusím psát, že kosmetické výrobky, které si nanášíme na pleť by měly být vždy v top kvalitě a důležité je také udržovat v čistotě všechny pomocníky, kterými se pleti dotýkáme. V dnešní malé recenzi bych vám proto chtěla ukázat praktický čistič štětců značky Ebelin, který najdete v DM drogeriích a stojí opravdu pár korun. Já tento čistič používám už několik měsíců, tak jsem se rozhodla, že je na čase vám o něm napsat.
Vždy jednou za týden si dám na hromádku všechny štětce, které jsem během týdne používala a jsou ušpiňené od kosmetiky a pořádně je vyčistím, tak aby vypadaly jako nové a nedržel se v nich prach případně zbytky líčidel a jiné nečistoty. 
Čistič je trošku cítit po alkoholu, ale není to nějaký velký "smrad". Dávkování je formou rozprašovače, což je velmi praktické. Štětce vždy pořádně umyji vlažnou vodou a potom na ně nastříkám tento dezinfekční čistič Ebelin a otřu papírovým ubrouskem. Štětce potom nechám pořádně proschnout štětinami dolů. 
S čističem jsem moc spokojená, mám už několikáté balení a jsem ráda, že se dá sehnat v DMku, takže ho vždy přihodím k nákupu, když tam jdeme. Plastová láhev má objem 100 ml, což není moc ani málo, já s ním docela plýtvám, tak mi jedno balení vydrží, tak měsíc až dva. 

MÁTE S TÍMTO ČISTIČEM NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI? 
JAK ČASTO A ČÍM ČISTÍTE VAŠE ŠTĚTCE?


1 komentář:

  1. Já používám mýdlo od Essence. Dříve ho měli v nějaké limitce, tak jsem neodolala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...