pátek 21. července 2017

Frais Monde: Termální voda ve spreji

V posledních dnech je teda fakt vedro! Já mám sice horké dny moc ráda, ale moje pleť už volá o pomoc a osvěžení je potřeba a tak jsem se rozhodla vyzkoušet Termální vodu ve spreji značky Frais Monde z e-shopu Elnino.cz.


Termální voda ve spreji je v lahvičce o objemu 150 ml, což už je pěkná dávka a přece jen bych tohle balení v kabelce netahala. Takže je to na osvěžení spíš v práci v kanceláři, na zahrádce nebo klidně i doma. Moje mamka si pleť osvěžuje v létě třeba i při žehlení :-) Voda přišla zabalená v papírové krabičce laděné do modrých barev. V krabičce byl ukrytý sprej. 
Před prvním použitím jsem se trochu bála, že na mě vyprskne sprcha velkých kapek, která mě slije a rozmaže make-up. Ale musím říct, že tenhle rozprašovač je naprosto dokonalý. Vytvoří jen takovou jemnou mlhu, která se hedvábně položí na pleť, která osvěží a je opravdu velmi příjemná! 
Tato termální voda je vhodná i pro citlivou pleť. Obsahuje výtažky síry, která v sobě obsahuje léčivé a zklidňující účinky. Zdroj termální vody pochází z daleké Répole, kde má natolik ideální koncentraci, že není třeba jej nijak upravovat. Jsou v ní ukryty uklidňující a zvláčňující účinky, které jiné termální vody neobsahují. Neobsahuje parabeny ani konzervační látky. 
Moje pleť je po používání téhle termální vodní mlhy v horkých dnech osvěžená, vyživená, chráněná před vnějšími škodlivými faktory a vyhlazená. Zjistila jsem, že není voda jako voda. Cena této termální vody je 259 Kč a myslím, že je to fajn cena vzhledem k velikosti balení a také k tomu skvělému rozprašovači :)

POUŽÍVÁTE TERMÁLNÍ VODY, KDYŽ JSOU VEDRA?


11 komentářů:

  1. wow to vyzerá parádne a podľa mňa sú takéto rozprašovače ako na laku na vlasy, lepšie na pleť :) že to presne nejde po kvapkách ale ako hmla :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! jako ten rozprašovač je fakt skvělý!

      Vymazat
  2. Termální vody nepoužívám, přijdou mi zbytečně drahé ... Raději jsem investovala do osvěžujícího hydratačního gelu ve spreji od značky Erborian :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z termálních vod mám nejraději tu od Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem ještě nezkoušela, letos si vystačím s touto :).

      Vymazat
  4. Já termální vody nepoužívám, přijdou mi celkem zbytečné, nevím no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už si bez nich ty vedra nedovedu představit :).

      Vymazat
  5. Termálne vody mám veľmi rada, najradšej však tú od Avene :) No pozerala som aj na túto, pravdepodobne ju vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...