sobota 22. července 2017

Sammydress: Džínová bundička a letní šaty

Hurá! Doma je další balíček z e-shopu Samydress.com. Tentokrát je moje spokojenost tak půl na půl. Objednávala jsem si džínovou bundičku a letní šaty u kterých jsem si, ale nebyla moc jistá, jestli mi budou slušet. Tak pokud vás zajímá, jak to dopadlo čtěte dál.

Po riflové bundě, jsem pokukovala už dlouho a tak byla tato jasnou volbou. Dokonce jsem zvolila i dobrou velikost, takže ji v klidu dopnu přes prsa. Bunda vypadá moc pěkně stejně jako na obrázku v katalogu, jen barvička o kousek světlejší, ale to mi nevadí. Je fakt super! 
U těchto šatů jsem si při vybírání nebyla vůbec jistá. Chtěla jsem nějaké s výšivkou. Na obrázku se mi moc líbily tyhle folklorní, tak jsem to riskla. Šatičky jsou moc pěkné. ale myslím že ty rukávy mi teda vůbec nesluší.

Tak a to už je pro dnešek všechno :).

ZAUJALY VÁS MOJE ÚLOVKY? 



15 komentářů:

  1. Ta poslední fotka se mi moc líbí, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se ty šaty s výšivkou docela líbí, jsou takové jiné. A ta bundička je super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj taky se mi líbí, ale mě podle mě nesluší :).

      Vymazat
  3. tie s výšivkou ti seknú, sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty rukávy u šatů jsou takové netypické a zvláštní, na jednu stranu ale originální :) Chce si to na ně asi zvyknout, ale celkově vypadají hezky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Šaty s výšivkou Ti sluší moc i bundička vypadá hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bundička je super, ale v šatech se moc necítím :).

      Vymazat
  6. Ty druhé šaty jsou nádherný, ale podle mě díky těm rukávům celkem rozšiřují.. umím si je představit bez nich - kdyby končily přesně nad tou výšivkou! :D:) Sluší ti to!
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  7. Tie maxišaty sú úplne nádherné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...