čtvrtek 6. července 2017

Avivir: Opalovací péče s Aloe Vera

Dneska bych vám ráda ukázala dva produkty z opalovací péče značky Avivir. Pro mě samotnou je tato značka velkou neznámou a tak jsem byla moc ráda, když jsem mohla vyzkoušet dva produkty v rámci výzvy s portálem blogerky.cz. Výrobky Avivir jsou označeny značkou Severské labutě, což znamená, že se jedná o ekologicky šetrné výrobky vysoké kvality. Produkty Avivir Aloe Vera obsahují opravdu vysokou koncentraci ekologické a aktivní Aloe (až 99,5 %). Na vyzkoušení jsem dostala mléko na opalování a mléko po opalování. 

Aloe Vera opalovací mléko
Toto opalovací mléko naprosto splňuje všechno, co od přípravku, který by měl moji pokožku chránit před spálením očekávám. Mléko obsahuje 70% bio aloe vera, takže je vhodné opravdu pro citlivou pokožku. Mléko předchází sluneční vyrážce a pečuje o pokožku. Mléko není parfemované, neobsahuje parabeny, barviva, alkohol a ani minerální oleje. Naopak ale v jeho složení najdete organické sluneční filtry, rostlinné oleje, vitamin E a mimořádně vysokou koncentraci ekologické Aloe Vera. Mléko zvyšuje přirozenou obranyschopnost pleti a podporuje její regeneraci. Poskytuje ochranu před UVA a UVB zářením. Já mám SPF faktor 30.
Aloe Vera mléko po opalování
Mléko po opalování má velmi podobné složení jako opalovací mléko, ale co se mi na něm fakt líbí, tak to, že pokožku po opalování krásně osvěží a ochladí. Mléko obsahuje 90% organického aloe vera. Pokožku zvládne zregenerovat, hydratovat a taky vyživit. Pokud vaše pokožka vždy po pobytu na slunci zčervená a připomínáte spíš raka než krásně snědou pokožku, tak by mohlo být mléko vhodné i pro vás, mělo by předcházet zarudnutí pokožky. Mléko obsahuje optimalizátor opálení a se svým jedinečným obsahem sacharidů zvyšuje tvorbu melaninu, čímž vytváří opálení s lepšími výsledky.
Oba produkty jsem už využila, letos nejspíš nikam k moři nepojedeme, ale v posledních dnech už sluníčko krásně svítí i u nás, takže se opalovák určitě neztratí a zatím jsem s oběma produkty fakt spokojená, oba se pěkně roztírají, nezanechávají bílé mapy a opalovací mléko je voděodolné, takže super, že se po každém namočení nemusíte mazat znovu. Po utření ručníkem je potom nutné vrstvičku mléka znovu obnovit. Pokud vás produkty zaujaly můžete je najít na www.zdravinadzlato.cz

UŽ JSTE O TĚCHTO PRODUKTECH SLYŠELY?


3 komentáře:

  1. Zajímavé výrobky. Já mám teď opalovací výrobky od Astridu a ty snad ani nemají konkurenci :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Výzvy jsem si na blogerkách všimla, ale nehlásila jsem se. Momentálně mám doma spousty opalovací péče, používám faktor 50 od Vichy, protože jsem každý den na přímém slunci několik hodin. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...