neděle 2. července 2017

Catrice: Pudrový rozjasňovač High Glow Mineral Highliting

Po nanesení make-up se vám možná někdy zdá, že pleť působí zvadle a právě tohle je chvíle pro použití pudrového rozjasňovače. Rozjasňovačem pleť krásně rozzáříte, dodáte jí živost a třpyt. Posunete tak svoje líčení o stupeň výš. Ráda bych vám představila minerální zapečený pudrový rozjasňovač od německé kosmetiky Catrice v odstínu 010 Light Infusion.
Začala bych obalem. Jde o funkční obal z plastu. Působí pevně, takže by mohl chvilku i vydržet. Každopádně, co na obalu nevydrželo, tak to je nápis. Ten se ošoupal opravdu rychle. Mě ty smazané nápisy třeba dost vadí, ale asi je to až druhořadá věc. Další problém, který s obalem mám, je že docela pevně drží a proto ho raději ani nezavírám úplně, protože bych si určitě zlomila nehet při dalším otevírání. Když ho náhodou omylem zavřu, tak musím poprosit Honzu, aby mi ho otevřel. Drží fakt pevně. 
Jde o zapečený pudrový rozjasňovač. U zapečených produktů to většinou bývá tak, že jsou tuhé, hůře se nabírají ale nepráší. Byla jsem překvapená, že tento rozjasňovač, i přesto, že je zapečený trochu práší. Je docela měkký, ale zase se dobře nabírá na štěteček. Rozjasňovač v odstínu 010 Light Infusion je ve studenějších tónech - je růžovo-stříbrný. Je opravdu dobře pigmentovaný a takový sametový. Je opravdu jemný a neobsahuje žádné hrudky ani velké třpytky, takže při troše opatrnosti při nanášení nebudete určitě vypadat jako od kolotočů. 
Co je super, tak mi přijde, že ho vůbec neubývá. Mám ho už fakt dlouho a přijde mi pořád jako nový. Výdrž po nanesení je taky docela slušná. Já ho vidím, ještě po 5ti hodinách, ale pomalu se vytrácí.
Za sebe můžu tento produkt doporučit, jsem s ním moc spokojená, až na ten těžko otevíratelný obal, ale ta tu cenu mu i ten obal odpustím. Pokud tedy sháníte rozjasňovač v chladných tónech a nechcete utratit hodně peněz určitě se koukněte po tomto od Catrice. Já jsem ho kupovala na e-shopu KupKosmetiku.cz za 125 Kč

POUŽÍVÁTE ROZJASŇOVAČE? 
JAKÝ JE VÁŠ NEJOBLÍBENĚJŠÍ?


6 komentářů:

  1. Pěkný odstín, je ho fakt hodně :D Já mám doma od E-style, takový dozlatova, taky se trochu hůře aplikuje, ale zas žádná trága. Pomocí jakýho štěstce ho aplikuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se zatím rozjasňovače nějak pravidelně nenavykla používat, přitom jich mám celkem dost:-). Třeba tohle léto se to nějak zlomí a zjistím, že bez nich na obličeji nemůžu být :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle mě teda rozhodně zaujalo, já mám rozjasňovač od Dermacol a ten je fajn :) Ale není extra pigmentovaný :)

    OdpovědětVymazat
  4. mám teda radšej rozjasňovače v teplých tónoch, ale aj takýto občas použijem nad lícne kosti, pod obočie a nad hornú peru, a vyzerá to super :) naozaj big balenie toto, ale pokiaľ si spokojná, tak prečo nie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to sa budem musieť po ňom asi poobzerať :) Doma mám tekutý rozjasňovač, ktorý občas použijem, ale nie som s ním 100% spokojná, ďakujem za tip!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...