sobota 19. května 2018

Batiste: Suchý šampon Fresh

V dnešním článku bych vám chtěla představit Suchý šampon Fresh značky Batiste, který jsem dostala na vyzkoušení od e-shopu Elnino.cz. Suché šampony nejvíc používám v letních měsících, kdy se více potím a tak se mi vlasy mastí víc než v zimních měsících. Když je možnost raději si vlasy umyji než abych použila suchý šampon, ale někdy jsou chvíle, kdy nestíhám a tak sáhnu po suchém šamponu. Suché šampony jako první pomoc si oblíbila i mamka, takže se mnou tento šampon vyzkoušela i ona. 
Šampon s názvem Fresh má opravdu pěkné a takové svěží balení. Balení má modrou barvu a na sobě má motýlky. Objem šamponu je 200 ml, což je docela dost. Určitě víte, že Batiste nabízí suché šampony hned v několika voňavých variantách a také v různých velikostech balení. Popravdě mám nejraději taková ta balení jen do kabelky, která si s sebou můžu vzít třeba na turistiku, kempování anebo na vícedenní festivaly a když je potřeba, tak šampon na vlasy použít. 
Šampon se má na vlasy nanášet ze vzdálenosti 30 cm, ale já ho nanáším, tak z 15 cm a taky to stačí. Ve vlasech se vytvoří taková "bílá pudrová mouka", kterou je potřeba potom pořádně z vlasů vyčesat. Po vyčesání jsou vlasy jako po umytí šamponem a vydrží v pohodě celých 12 hodin a potom už si většinou vlasy zvládnu umýt normálně. 
Mamka si tento suchý šampon taky chválí stejně jako já. Líbí se jí praktické použití a dokonce i vůně. Takže pokud budete chtít vyzkoušet suchý šampon určitě zkuste tuhle svěží letní variantu, kterou na Elnino.cz pořídíte za 98 Kč. 

MÁTE S ŠAMPONY BATISTE NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI?


5 komentářů:

  1. Já se suchými šampony od Batiste mám jenom samé skvělé zkušenosti :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře, já měla tropic a ten mi moc nevoněl. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Great review darling, so nice and interesting!
    Enjoy in this weekend! ♥

    New post is on my blog! Visit me!
    Malefica

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...