středa 16. května 2018

100% Pure: Řasenka - Dark Chocolate

V dnešní recenzi bych Vám ráda představila řasenku od 100% Pure, kterou musím vychválit do nebes a to naprosto vážně a zodpovědně. Od Mišky z Krásná každý den, jsem dostala na vyzkoušení řasenku s odstínem dark chocolate, takže tmavě hnědá čokoláda. Řasenka je pigmentovaná kakaem a obsahuje také vyživující marakujový olej. 
Samotná řasenka byla zabalená v malém papírovém tubusu, po jehož otevření se mi do rukou dostal krásný něžně ženský, stříbrný obal s bílými květinkami, který vypadá dost luxusně a je opravdu zajímavý a nevšední. 
Nejvíc na téhle řasence miluji její dokonalou čokoládovou vůni. Je to jako bych si přičichla ke slaďoučké čokoládě. Řasenka má klasický štětinový kartáček, který řasy krásně pročeše, dokonce je i prodlouží a neslepí je. Řasenka se mi zdála v prvním týdnu používání docela tekutá a bála jsem se rozmazávání nebo slepování řas, ale nic takového se nedělo. S čistým svědomím ji můžu maximálně pochválit a doporučit, řasy totiž neslepí ani nerozmaže a vydrží krásná opravdu celý den.


Oči mi řasenka nijak nedráždí, za což jsem taky ráda a oceňuji hlavně to přírodní složení, protože to je opravdu pecka - extrakt z listu zeleného čaje, vitamín E, candelilla vosk, rýžový vosk, kyselina stearová z kokosu, pro-vitamín B5, extrakt z mořských řas (prášek), kakaové máslo, marakujový olej, extrakt z bio listu aloe vera (šťáva), rýžový prášek, kakaový prášek, extrakty z kávy Arabica, listu oregána, květu/listu tymiánu, listu rozmarýnu, květu/listu/stonku levandule, vodilky kanadské, marakuji, květu zimolezu kozího listu a květu zimolezu japonského, rostlinný glycerin, může obsahovat oxid železa. 
Řasenka nejen, že řasy zvýrazní, ale také o ně pečuje a to díky marakujovému oleji, který díky esenciálním mastným kyselinám hydratuje a posiluje řasy a zabraňuje poškození. Řasenka je100% přírodní, 100% vegan, bezlepková, netestována na zvířatech - další velké plusy!

Řasenka je sice dvakrát dražší než běžné řasenky, ale za to je dvakrát tak lepší. Cena řasenky je 670 Kč. Takže za mě dostává palec nahoru a určitě ji nemám doma naposledy. Hnědý odstín bude vhodný hlavně pro blondýnky, ale já jsem s ním taky maximálně spokojená, vypadá přirozeně a přesto řasy zvýrazní. Pokud jde o odlíčení, tak to je v pohodě, řasenka jde odlíčit jakýmkoli odličovačem nebo micelární vodou. 

CO NA TUTO ŘASENKU ŘÍKÁTE?


2 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...