čtvrtek 17. května 2018

Diet Esthetic: Slupovací pleťová maska na černé tečky

Dnes se mrkneme na Slupovací masku značky Dieth esthetic, kterou mám z Elnino.cz. Dlouho jsem doma žádnou slupovací masku neměla, ale zastesklo se mi po tom pohodlném sundávání masky a jednu jsem si vybrala. Vybrala jsem masku Black Bamboo Carbon Charcoal Peel-Off Mask.
Jde o černou masku, která má zatočit s černými tečkami na problémových místech. Maska je v malé plastové tubě o objemu 50 ml, což není moc, ale jsem za menší balení ráda, protože masky docela střídám, tak mi alespoň nebude stát dlouho na poličce a můžu případně dokoupit další balení. K pravidelnému nanášení na nosánek je jí tak akorát.

Z čeho jsem byla fakt překvapená a trošku jsem se bála, jestli nemám nějaký vadný produkt, tak z toho, že maska má tak hustou konzistenci, že nejde z tuby pomalu vymáčknout. Vždy mi trvá několik minut než vymáčknu potřebné množství. I samotné nanášení je komplikovanější, musela jsem masku na obličej hodně uplácávat, aby držela. Ale výhodu to zase má, nemusíte se bát, že vám z obličeje zteče dolů. 
Maska je vhodná pro mastnou pokožku, která má sklony k akné a k černým tečkám. Obsahuje bambusové uhlí, panthenol a extrakt z měsíčku lékařského, které pomáhají pleť čistit, vyživovat a zklidňovat případná zanícení. Slibuje odstranění odumřelých buněk, vyčištění pleti a redukci kožního mazu. 
Jak se slupovací maska používá nemusím vysvětlovat, předpokládám, že každá jste doma už podobnou měla. Během schnutí masky jsem cítila menší pnutí, které ale nebylo nijak nepříjemné. Občas bývá problém se samotným slupováním masky z obličeje a bohužel s touto maskou trošku problém mám. Maska jde v celku, ale hůře z obličeje stáhnout. Nanáším si ji jen na T-zónu a přijde mi, že černé tečky vyčistí tak z poloviny, docela mi pleť vysušila a hlavně její sundávání bylo takovou menší depilací. :-)

Ještě jsem nenarazila na slupovací masku, která by mi fakt vyčistila většinu černých teček, ale na klasické čištění je maska fajn. Jen je potřeba po masce pleť hydratovat. Sama nevím jestli bych po ní sáhla znovu, protože znám tedy lepší pleťové masky, ale pokud máte hodně mastnou pleť a akné, tak ji vyzkoušejte, třeba vám sedne víc než mě. 
Cena této slupovací masky je 299,- a můžete si k ní doobjednat i čistící gel nebo klasickou smívací masku ze stejné řady od Dieth Esthetic. 

CO NA MASKU ŘÍKÁTE, ZAUJALA VÁS?


2 komentáře:

  1. Maska vypadá dobře, ale dle toho, co píšeš, mě moc nezaujala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. O této značce třeba slyším snad poprvé. Také teď něco takového sháním. Právě nějaká černá slupovací maska by se mi hodila už docela dlouho. Pár dní zpět jsem to řešila s jednou kamarádkou a ta mi doporučila jednu od nějaké korejské firmy. Prý ji sama používá a je s tím spokojená, tak to vidím tak, že to asi taky vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...