pátek 17. listopadu 2017

Sea of Spa: Bahenní produkty z Mrtvého moře

Krásný den! Dnes pro vás mám recenzi na dva produkty značky Sea of spa, která je pro mě naprostou novinkou a zatím jsem o ní vůbec neslyšela. O to víc mě zaujala výzva portálu blogerky.cz, kde byla možnost získat dva její produkty na vyzkoušení. Ve výzvě jsem byla vybrána mezi 10 dalších blogerek, takže jsem se mohla odvážně vrhnout do testování. V balíčku mi dorazila maska na obličej a minerální bahno. Tak to nebudu prodlužovat a jdeme se na produkty podívat blíž. 

Hloubkově čisticí maska z minerálního bahna
Maska z minerálního bahna je v sympatické plastové tubě se zaklapávacím víčkem. Tuba je o objemu 150 ml. Maska má docela tuhou konzistenci a tak je potřeba tubu dost zmáčknout, abyste vytlačily potřebné množství. 
Tato maska slibuje regeneraci, výživu, hydrataci a zklidnění pleti. Obsahuje černé bahno, které se využívá pro jeho čistící a léčebné účinky. Černé bahno obsahuje velkou spoustu minerálů, které pokožka určitě ocení. 
Já ji používám tak, že ji nanesu v tenké vrstvě na čistou pleť a nechám ji působit cca 10-15 minut, dokud maska úplně nezaschne. Potom ji opláchnu vlažnou vodou. Maska se doporučuje používat 1-2x za týden, ale já po ní sahám tak jednou týdně. 
Byla jsem překvapená, že maska příjemně voní. Jde o vůni, která podle mě bude sedět všem, je nevtíravá a opravdu taková relaxační. Po použití masky je pleť pěkně vyčištěná a jemná na dotek. Bála jsem se, že bude maska pleť vysušovat, ale nestalo se tak a pleť vysušená po aplikaci není. 

Cena masky je 449 Kč, obsahuje bohaté ingredience a je účinná, ale i tak mi to přijde docela dost. 

Bahno s minerály z Mrtvého moře
Druhým produktem v balíčku bylo minerální bahno s mrkvovým a rakytníkovým olejem. Bahno přišlo ve větším (600 g) a pevném plastovém sáčku. U balení mám trochu problém v tom, že když se jednou otevře, tak už nejde zavřít. Myslím, že by bylo praktičtější, kdyby bylo bahno v nádobě se šroubovacím víčkem (tak jak je to například u bahna Sefiros). Pokud jde o vůni, tak je opět příjemná. 
Toto bahno slibuje zajistit pokožce přirozenou vlhkost, hloubkovou očistu a také má odstraňovat odumřelé buňky, které se na pokožce neustále vytvářejí. Přírodní bahno je tedy z Mrtvého moře, tak jak jeho název napovídá a je vhodné pro problematikou pokožku, která trpí například i lupenkou nebo jinými ekzémy. Naštěstí ani jeden problém mě netrápí, ale bahno je také vhodné pro pokožku s celulitidou. 
U těchto bahínek mám trošku problém s jejich aplikací, používají se stejně jako pleťové masky z bahna, takže stačí bahno nanést na problematická místa na těle a nechat zaschnout. To znamená si masku naplácat na zadek a stát ve vaně 15 minut a čekat než bahno zaschne. To je pro mě dost nemyslitelné a proto si bahno nanáším na ruce, ramena, dekolt a záda, když si dopřávám relaxační koupel, ale ani tak to podle mě tech 15 minut nevydržím a masku smývám dřív. Jednou jsem si masku nanesla na ramena a normálně jsem chodila po bytě, ale jak maska zasychala a já jsem se hýbala tak kousíčky bahna začaly opadávat, takže od té doby tyto masky používám opravdu jen ve vaně. 
Protože masku spíš používám jako peeling a jen občas ji nechám zaschnout delší dobu, tak asi nejsou účinky 100%, ale jako peeling je bahno fajn. Pokožku nevysušuje, ta je potom jemná a krásně čistá. Myslím, že pro někoho kdo trpí na ekzémy nebo na lupenku, je to fajn tip na vyzkoušení, ale doporučuji tedy bahno asi přendat do znovu uzavíratelné nádoby, třeba do velké zavařovací sklenice. Já doma najdu asi prázdný obal od masky na vlasy značky Kallos, která je na šroubovací víčko a tak bahno přemístím do ní. 

Cena je o poznání přijatelnější než u pleťové masky - 195 Kč, což mi přijde za to obří balení jako fajn cena. 

Ještě jsem se při otevření krabice s produkty a jejich bližším prozkoumávání podivovala nad tím, proč jsou některé nápisy psané jiným písmem než latinkou a je to z toho důvodu, že produkty pochází z Izreale. Ještě bych dodala poznámku, že obě bahýnka je lepší smývat nějakou žínkou, protože mi to šlo dlaněmi hůř. Jinak oba produkty chválím, po použití je pokožka pěkně hydratovaná, heboučká a vyčištěná.

CO NA TYTO PRODUKTY ŘÍKÁTE? 
POUŽÍVÁTE BAHNO Z MRTVÉHO MOŘE?


8 komentářů:

  1. To bahno se mi hodně líbí. Sice trochu prasárnička asi, ale pokukuji po něm od různých značek už nějakou dobu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem měla možnost produkty vyzkoušet. Zajímavá zkušenost :-) docela mě překvapila cena bahna, čekala bych o dost větší částku za takovou unikátnost :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu taky bych čekala vyšší cenu za to množství.

      Vymazat
  3. Masky to je moje, miluji ten pocit, když masku sundám. Pokožka je po ní jako znovuzrozená. A tahle výpadá velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám moc ráda ten osvěžující pocit, když si masku smyji a pokožka je čistá napnutá a krásně heboučká!

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...