neděle 26. listopadu 2017

Kosmetika Moje: Rychleschnoucí lak na nehty č. 62

Dnes bych vám chtěla představit rychleschnoucí lak na nehty od Kosmetika Moje. Jde o odstín č. 62, který je podle mě ideální pro adventní čas. Je to červený odstín, který má jemný zlatý shimmer. Štěteček laku je pěkně široký, to mám u laků této značky moc ráda, protože se s nimi skvěle pracuje. Konzistence je taky velmi příjemná a lakování máte tak během chvilky hotové. Lak krásně kryje už ve dvou vrstvách, které rychle zaschnou. Lak mi bez větších oděrek vydržel 4 dny a potom jsem ho sama odlakovala. 
Lak je o objemu 12 ml a stojí 39 Kč. Objednat is ho můžete ZDE

LÍBÍ SE VÁM TENTO ODSTÍN?


13 komentářů:

  1. Pro advent jako zrozený :) nádherný odstín

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing color. Wonderul post daring, so nice,original and interesting! Love it!
    Enjoy in weekend!

    Visit me, Maleficent

    OdpovědětVymazat
  3. Ten se mi fakt líbí, je takovej hezky vánoční :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký odstín :) hodně podobný mám od značky Avon právě na nehtech.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď nehtíky růžové, ale už se těším až se zase k červené vrátím.

      Vymazat
  5. Perfektní odstín. Já si nehty začala znovu lakovat teprve nedávno, ale laky Moje byly jasnou volbou a už jich doma mám asi 20

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...