pátek 3. listopadu 2017

Astrid: Balíček plný produktů a dvě soutěže! UKONČENA

Před pár dny jsem dostala voňavý balíček plný kosmetiky značky Astrid. Balíčky od Astridu mám moc ráda. Vždy jsou pro mě překvapením, které nečekám, jsou pěkně zabalené a vždy obsahují opravdu hodně zajímavých produktů. O novinky z balíčku se s vámi podělím, tak abyste taky měly radost a mohly vyzkoušet výrobky, které třeba zatím neznáte anebo jen doplnit zásoby těch už vyzkoušených. No a ještě bych vám v článku chtěla říct ještě o další soutěži #CeskaKrasa.

Takže v balíčku jsem našla denní a noční krém a také čistící pleťový olej z řady Beauty Elixir a také širokou paletu balzámů na rty. Balzámy od Astrid znám a vím, že dobře hydratují a o moje citlivé rty pečují skvěle. Je jich fakt hodně, ale když jsem o balíčku vyprávěla mamce, tak se hned hlásila, že by si nějaké vzala, takže po balzámech se v rodině jen zaprášilo. Přece jen přichází období jejich zvýšené spotřeby. Já sama nosím po kabelkách a kapsách vždycky hned několik kousků. Mě nejvíc vyhovuje balzám s jojobovým olejem a ten s kakaovým máslem, po těch sahám opravdu nejčastěji.

Aloe vera - rty hydratuje, pečuje o ně a chrání je, udržuje rty jemné a vláčné
D-panthenol - extra pečující balzám na rty, předchází vysoušení rtů, skvělý na popraskané rty
Jojobový olej - hydratuje a chrání rty, UVA a UVB filtry

Kakaové máslo - o rty krásně pečuje a příjemně voní
Med - vyživuje rty, chrání je před nepříznivými vlivy
Tea tree oil - pečuje o popraskané rty, hydratuje a chrání

2x miniaturky super do kabelky
Měsíček lékařský - UVA a UVB filry, rty hydratuje a dodává jim zdravý vzhled
Heřmánek - UVA a UVB filtry, udržuje rty jemné a vláčné

Maxi balzám - chrání a hydratuje, ten bude super do zimy
Multivitamín plus - o rty pěkně pečuje a zanechává je pěkně vyživené
Ochrana a regenerace - to je takové miminko toho Maxi balzámu

SOUTĚŽE
No a soutěžit tedy budete moci tentokrát o produkty ASTRID z řady Beauty Elixir - denní krém, noční krém a čistící pleťový olej. Soutěž najdete na konci tohoto článku a teď vám ještě řeknu o projektu #CeskaKrasa, který se podle mě povedl a jsem ráda, že se značka Astrid rozhodla povzbudit všechny české ženy k tomu, aby si uvědomily, že jsou krásné! Každý by si měl uvědomit okamžiky, kdy se cítí být nejkrásnější a také zdravé sebevědomí je myslím v dnešní době opravdu důležité! Jaký je váš okamžik, kdy se cítíte nejkrásnější? Zkuste se nad tím zamyslet a podělit se o něj s Astridem a s dalšími ženami. Stačí fotku, kdy se cítíte nejkrásnější nahrát na váš Instagram a popsat, proč nebo díky komu se cítíte krásně a přidat hastag #CeskaKrasa. Pokud Instagram nemáte, ta stačí fotku nahrát na stránky www.ceska-krasa.cz. Odborná porota každý týden vybere jednu ženu, kterou odmění dárkovým balíčkem Astrid v hodnotě 1 000 Kč. Na konci soutěže navíc vybere tři ženy s nejkrásnějšími okamžiky, které ocení 3 hlavními výhrami. 

Tak a teď zpět k soutěži, která bude probíhat tady:
Výherkyně bude jedna a vyhraje balíček produktů ASTRID z řady Beauty Elixir - denní krém, noční krém a čistící pleťový olej.
Podmínka soutěže:
1) Sledovat můj blog přes GFC (Google Friend Connect), na Facebooku nebo na Instagramu a napsat mi do komentáře jméno/přezdívku, pod kterou blog sleduješ.
2) Odpovědět na otázku: Kdy si připadáte nejkrásnější?
3) Napište mi váš e-mail do komentáře.

GRATULUJI VERUNCE, KTERÉ PATŘÍ KOMENTÁŘ ČÍSLO 16!


Výherkyni budu kontaktovat e-mailem. Na odpověď budu čekat 3 dny, potom losuji znovu. Výherkyni oznámím na FB. Soutěž ukončím 11.11. někdy večer a zapojit se můžete pokud máte doručovací adresu v ČR nebo SR. Budu se těšit na všechny vaše milé komentáře. 

POUŽÍVÁTE BALZÁMY NA RTY OD ASTRIDU? 


18 komentářů:

  1. Sleduji fb Zdenka Hrubčíková. Zdeniada@seznam.cz nejkrásnější se citim vykoupana,oholena a pěkně oblecena a ucesana❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Mirka Škampová/FB Miroslava Škampová
    Pokud jsem veselá, dobře naladěná, hezky upravená a usměvavá - prostě spokojená. To se pak přece člověk cítí moc dobře a třeba i krásně :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nejpěknější se cítím když se hezky nalíčím, umyji a vyfoukám své vlasy a něco hezkého si na sebe obleču. A pak když večer celý make-up hodím dolů a mám hezky čistou pleť bez líčidel.
    Soutěž se mi moc líbí :-) a výrobky by mi udělali velkou radost.
    gfc sleduji: Simoneta blog (sleduji i fb a Ig)
    email:simonetablog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Michaela Barthová, FB: siraelxy blogspot
    Opravdu hezká si připadám....upřímně?... Když na mě zapíská cizí chlap. Ale pšššt, nikomu to neříkej :-)
    Barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Gfc Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz
    Kdyz se probudim s dobrou naladou a hezky se nalicim

    OdpovědětVymazat
  6. GFC i FB Simona Zahrádková. mail: ssimka@centrum.cz
    Myslím si, že u mě je to spojené s celkovou pohodou a tím, že se člověk cítí dobře, pak se může cítit i jako krásný :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, sleduji tě jako Hanča Číča Blažková na FB a přes GFC jako Hanka Blažková. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz. Paradoxně se nejlépě cítím po sprše, úplně odlíčená, když mám vyčistěnou pleť:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, na GFC sleduji jako Barbora Červenková, na Fb jako Francová. Nejkrásnější si připadám v práci s dětmi, protože jejich radost nebo nadšení z náušnic se zvířátky či nad obrázkovými tričky, které nosím, je upřímná a opravdová :) děti prostě říkají pravdu. cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji na FB jako Margareth Wittgenstein a jako nejkrásnější se cítím, když se po nějakém náročném úkolu triumfálně vracím si domů odpočinout.

    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    IG - kiki_kosulicova
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    Dřív, když jsme byla menší , tak jsem si pěkně vůbec nepřipadala , jako malou mě docela uráželi kvůli mé váze... Popravdě ani teď si nepřipadám nějak extra pěkná , ale myslím že jsem normální a ošklivá nejsem. Připadám si nejkrásněji asi když jsem sama doma ve špinavých teplácích , nenamalovaná . Protože tak mi je pohodlně a připadám si krásně pro sebe samou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji přes GFC i FB jako Klára Odehnalová.
    Nejkrásnější? Prostě když se cítím dobře:)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Naomy J
    FB: Noémi Jakabová
    IG: naomy_jakab
    Keď sa usmievam ♡
    e-mail: naomyjakab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nejkrásnější si připadám , když se mi podaří hezky namalovat, samozřejmě když mám dobrou náladu , vše se daří a třeba si stihnu i zacvičit 😀
    Sleduji jako Tereza Blog přes gfc
    Jako terezablog0 na IG
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Kdy se cítím nejkrásnější? Asi když jsem úplně obyčejná. Doma, klidně v pyžamu, v blízkosti přítele. Samozřejmě, že každá žena je krásná, když se upraví, nalíčí, oblékne krásné šaty. Ale co je víc než se cítit krásná i v běžném životě? :) V poslední době mě zaujal projekt #zanormalniholky :)

    Sleduji Tě všude jako Eff Slavíková, slavikova.ewa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Když jsem šťastná a spokojená :)
    petra.sebestova1@gmail.com

    FB Petra Vojtěch
    Insta Sebinka1316

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Kaci...

    FB mi pred chvilkou oznamil ze prodluzujes soutez do nedelniho vecera, tak se pokusim urvat si trosku stesti i ja..

    Astrid je kosmetika, kterou hodne pouzivam.. hlavne co se tyka odlicovacich prostredku... To je asi jedina kosmetika, co mi sedi a nemam po ni zadne problemy..

    A kdy se citim nejkrasnejsi?
    Kdyz mi to lide okolo me reknou..
    Kdyz se na me pritel diva pri praci..
    Kdyz si natru oblicej nocnim kremem a uleham...
    Kdyz cilene ze sebe udelam peknou holku.. (licei,vlasy)
    Kdyz vylezu z hodinove relaxacni vany..

    Je toho hodne, vsechny jsme krasne, jen tu krasu musi nekdo videt..

    FB: Veronika Muniková
    GFC: Ve Nu
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji tě na FB pod jménem Michaela Valentová, miskaval@seznam.cz, Nejkrásnější si připadám v blízkosti mého přítele a také v mateřské školce ve které pracuji jako učitelka. Mám úžasné dětičky které každý den chodí s nějakým lichotivým komplimentem npař. máš krásný copánek, krásné nalakované nehty... Jsou to broučci, které každý den dokáží udělat krásnější.

    OdpovědětVymazat
  18. Ivet Eliška 🙂, fb Iveta Hanischová 😂 nejkrásnější je člověk když je spokojený, šťastný... kolky7@seznam.cz 😉

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...