středa 27. září 2017

Tangle Teezer: Compact Styler

Krásný den! Taky se tak těšíte na ten prodloužený víkend? Já se teda těším moc! Dnes bych vám chtěla ukázat Tangle Teezer, který mi dělá už druhý měsíc radost. Dlouho jsem váhala jestli ten zázračný kartáč na vlasy vyzkoušet nebo ne a nakonec jsem se rozhoupala a vybrala si tento fialový Compact Styler, který se skvěle hodí do kabelky a do ruky padne jako ulitý. Super barvička že?
Tangle Teezer je opravdu skvělým pomocníkem při šetrném rozčesání vlasů. Možná byste si řekly, co to je za hřeben bez rukojeti? Ale pravdou je, že se v dlani drží naprosto skvěle i bez rukojeti a manipulace s ním je snad ještě pohodlnější a citlivější než u normálního kartáče s rukojetí. 
Kartáč má štětinky, které se zvládnou ohnout a rozčesat tak i fakt dost zacuchané vlasy bez toho, aby jste si trhaly chuchvalce vlasů. Já s ním češu ještě vlhké vlasy po umytí anebo klasicky suché vlasy. Líbí se mi, že má kartáč krytku, která štětinky chrání. Hodí se, když ho nosíte v kabelce nebo i na poličku v koupelně je lepší si kartáč dávat do stojánku.
Já jsem si vybrala fialový kartáč v kombinaci s černou, ale na výběr je spousta jiných jednobarevných nebo taky různě vzorovaných designů. Každopádně se mi design kartáče fakt líbí. V kabelce se zářivá barva dobře hledá.
Nedávno jsem psala recenzi na můj nový kartáč na vlasy s kančími štětinami od Olivia Garden, tak ten mám v koupelně a tento fialový TT si nosím s sebou v kabelce. Já mám TT z Notina.cz, kde jsem ho koupila za 251 Kč odkaz je zde. Pokud byste chtěly na nákupech nějakou tu kačku ušetřit, tak se zaregistrujte na Plná peněženka a tam dostanete z každého nákupu ještě nějaké penízky zpět. Jak peněženka funguje si přečtěte TADY.

A CO VY A TANGLE TREEZER? 
MÁTE HO DOMA NEBO VÁS NEZAUJAL?


4 komentáře:

  1. Zaujal mě hodně už asi před třemi lety, ale pořád jsem se nějak nedokopala k tomu si ho koupit :D nebo spíš jsem ho nemohla nikde sehnat, protože jsem se nezajímala o nákupy přes internet :D takže děkuji za tip, vypadá super :)

    LADY LENNA

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych ty svoje mini košťátka bez tanglu nerozčesala. je to nepostradatelný pomocník.

    Lavera minerální sypký pudr

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujal mě před několika lety a koupila jsem si rvnou dva, jeden větší, který nechávám doma a právě takovýhle kompaktní, který nosím v kosmetické taštičce. Koupila jsem si zlato-černý, ten je také krásný. Ale když vidím ten fialový :D měla jsem si koupit ten :D
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...