úterý 26. září 2017

Frais Monde: Parfemovaný olej Spa Fruit Green Apple and Amber

Parfemovaný olej od Frais Monde to je prostě jasná záruka kvalitního a voňavého produktu. Tentokrát jsem si vybrala Parfemovaný olej Spa Fruit Green Apple and Amber
Parfemovaný olej je v malé skleněné lahvičce o objemu 10 ml, což je ideální balení do kabelky. Vůně olejíčku je svěží a je ideální pro každodenní použití. Ve vůni se snoubí kombinace čerstvého zeleného jablka a ambry, jde tedy o nasládlou ovocnou vůni, která je unisexová. 
Vůně opravdu dodává energii, takže když jsem unavená nebo si potřebuji zlepšit náladu přičichnu k navoněnému zápěstí a hned je mi veseleji. Néé samozřejmě, že to není všelék na špatnou náladu a nedostatek energie, ale vůně je opravdu svěží a velmi příjemná. Přivonět si k ní je prima.
Parfemovaný olej se mi líbí i proto, že neobsahuje alkohol ani parabeny. Já si kapičku olejíčku nanáším prstem na jamky pod ušními boltci a na zápěstí. Ale můžete si ho klidně i vetřít do vlasů.
Tento voňavý olej koupíte na e-shopu Elnino.cz (kde je výběr i z jiných variant vůní) a přijde vás na 239 Kč a zaručuji vám, že se dokonale vyrovná luxusním parfémům nejen svou vůní, ale dokonce i výdrží.

UŽ JSTE NĚJAKÝ VOŇAVÝ OLEJÍČEK VYZKOUŠELY? 


6 komentářů:

  1. Já jich vyzkoušela snad deset, zbožňiji je. Proto jich mám tolik, že jich musím pár prodat, protože bych je nikdy nespotřebovala
    O všem? Ovšem! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tyto oleje velmi ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je náhoda. :) Já hledám možnosti, jak vypadá výměna displeje Apple Watch a vy na mě s jablečnými krémy. Ale jo, beru to. Našla jsem díky tomu super blog o kosmetice a to díky jednomu klíčovému slovu, které jsme použily stejně. To mám na Google algoritmu rád. Člověk chvíli hledá a najde úplně jiné věci, než původně hledala. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...