čtvrtek 8. června 2017

Taxido: Dámská taška Monako

Asi před měsícem jsem se domluvila na spolupráci s e-shopem Taxido. Předpokládám, že e-shop ještě nebudete znát. Taxido nabízí dámskou i pánskou módu, kabelky, tašky a další doplňky. Já jsem si mohla vybrat jeden produkt a vybrala jsem si kabelku s názvem Monako.
Hned musím říct, že je kabelka fakt moc pěkná! Má moderní design se stříbrným leskem. Je elegantní a vyrobená z vysoce kvalitní ekologické kůže. Líbí se mi, že má kabelka nastavitelný poprhuh, který je dlouhý 127 cm. Je tedy parádní i na crossbody nošení. Má ideální střední rozměry 25 cm x 28 cm x 5 cm.
Taška je jednoduchá a praktická. Zapínání je na zipy, které se nijak nezadrhávají. Na přední části je stříbrná část, která působí velmi elegantně, jinak má kabelka světlunce krémovou barvu. Materiál je příjemný na dotyk, takový hebký. Uvnitř je přihrádka na mobil a jedna na zip. Ve předu je také kapsa na zip.

Cena kabelky je 790 Kč, vypadá fakt kvalitně a doufám, že se hned neošoupe nebo jinak nepoškodí.

JAK SE VÁM KABELKA LÍBÍ?


3 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...