úterý 13. června 2017

Brandnooze box: Květen 2017

Zajímá vás co bylo obsahem květnového boxu, který mi v poště přistál minulý týden? Ráda bych vám taky oznámila, že květnový box je (zatím) poslední zelená krabička, kterou jsem si koupila, protože už několik měsíců nejsem s jejich náplní moc spokojená. Bohužel květnový box mě v mém rozhodnutí jen utvrdil. Tak se jdeme mrknout, co obsahoval.


Nescafé Classic
109,90 (100 g)
Bohužel kafe mě osobně nijak neoslnilo, protože u nás doma prostě nenajdete žádnou kávu, nepiji ji já ani Honza, navíc rozpustná káva je, podle toho co čtu v různých časopisech o zdravé výživě, dost velké zlo. Takže tohle kafe nejspíš daruji nějakému nepříteli :D. 
Nestlé Fitness Cereálie
89,90 (350-375 g)
Tyto průmyslové cereálie taky nekupujeme anebo jen výjimečně a většinovou po nich sáhne v obchodě Honza. Nejraději si uděláme takovou naši domácí směsku z vloček a různých oříšků nebo sušeného ovoce. Takže opět nic z čeho bych mohla mít radost, ale Honza už je otevřel a pomalu je ujídá.
Smarty Myslivecký a rybářský
2x20 Kč (500 ml)
V krabici jsem měla jablkovou variantu a ještě je v nabídce citron. Opět v obchodě bych po slazených nápojích nesáhla, ale není to taková tragedie jako ta káva, kterou vůbec nevyužiji. Vzala jsem si je do práce a musím říct, že nápoje byly dobré, ale znovu bych po nich v obchodě prostě nesáhla.
Dr. Oetker Ovesná kaše Rakytník
80-85 Kč za 4 sáčky po 60 g
V boxu byla jedna tato instantní kaše. Já už jsem si zvykla dělat si svoji vlastní kaši, není tak sladká. Tahle bude dobrá třeba někam na cesty.
Ahmed Tea Cold Brew
79,90 Kč balení
V boxu bylo 6 sáčků studených čajů. Mám ještě schované ty, co byly minulé léto v boxu :D. Ale dobře vyzkouším je. 
Navíc jsem v boxu měla koření Vitana, které určitě využiji, ale taky bych si ho nejspíš sama nekoupila, je to jen směs. Doma si vystačím s bylinkami, solí, pepřem, kari a sladkou paprikou. V boxu byly ještě Emco sušenky a ty hned snědl Honza, takže asi byly dobré, ale ani jsem neochutnala. A třešničkou na dortu byl časopis, který zrovna nebyl o kosmetice tak jsme ho zatím odložila bokem :D.
No a to by bylo z květnového boxu asi tak všechno. Bohužel jsem s boxem nebyla moc spokojená a protože to nebyl první slabší box, rozhodla jsem se, že tyto boxy si už brát nebudu. Dávám přednost zdravému životnímu stylu. Přírodní kosmetice, zdravým a čerstvým potravinám a tohle mě vždycky docela zklamalo. Doufám, že nebudete smutnit, když pravidelné rozbalovačky Brandnooze boxu zmizí, ale Glanc boxy a další rozbalovačky zůstávají dál :).

CO NA BOX ŘÍKÁTE VY? 


6 komentářů:

  1. tak tú kašu s rakytníkom by som vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se tedy také přidávám k názoru, že tento box bych zařadila mezi ty lepší :) Využila bych všechno :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tento box byl pro mě největším zklamáním vůbec. Ty limonády jou pěkně odborný, fitness jsem dostala ještě horší jak ty, kafe nepiju a časopis?! Jediné dobré pro mě byly ty ledové čaje, ty mi fakt chutnají :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...